Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

• Badge2022
Ring 0171-550 50 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro! Här i fina Bålstatrakten, utanför Stockholm och Uppsala, har vi mäklare på kontoret all information du behöver för en smidig bostadsaffär. Ska du köpa eller sälja häromkring är det definitivt oss du ska kontakta. Vi har koll på allt från var de bästa skolorna ligger...

115 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Sonja U
Norrboda

Bra..........................................................................................................................................................

Yvonne R
Skokloster

Jag är mycket nöjd med mäklarkontakten. Aidin har varit och är fortfarande ett stort stöd för mig när det gäller min försäljning och mitt köp av ny bostad. Aidin är mycket empatisk, har ett fint bemötande. Och har alltid varit tillgänglig när det har behövt. Jag rekommenderar honom varmt .

EWA ERIKA G
Bro

Fick möjligheten till en privat visning med gott om tid att se över lägenheten. Engagerad och påläst mäklare som på ett proffsigt sätt tog mig igenom hela köpeprocessen.

Thomas H
Bålsta

Professionellt hanterande gällandes försäljningen av vårt hus.

Ulla-maija U
Bålsta

Fick superbra bemötande av Andreas Tyson, trevligt och proffsigt hela vägen.

Hassan W
Kungsängen - Tibble

Det gick bra, smidigt och mycket hjälpsam.

Simon A
Bålsta

Proffsigt och enkelt. Tydligt vad som sker vid kontraktskrivning.

Björn Olof P
Kungsängen Centrum

Mycket intresserad och engagerad mäklare. Trevlig och kunnig vid kontakt.

Alex R
Kungsängen Centrum

Aidin var mycket bra som mäklare. Han var tillmötesgående och trevlig som person. Vi hade bra kommunikation och dialog. Rekommenderar honom varmt!

Yasin Y
Bålsta

Proffsigt. Bra service. Mycket bra bemött.

Åke V
Bålsta

Jag är mycket nöjd meddrn mäklare som hjälpte mig att sälja vår villa.

Ivan V
Brunna

Aidin var underbart kille med kunskap och personlighet! Högst rekommenderar!

Björn A
Brunna

allt var utmärkt jag kommer inte på något mer

Per-Erik W
Skokloster

Vi blev mycket bra bemötta priset på vårt hus som hon föreslog var ungefär vad vi tänk oss köparen verkade nöjd. Det blev en bra affär,

Magnus H
Broby Backar

Jag tyckte allt gick smidigt å fick jätte mycket hjälp av mäklaren

Anders K
Bålsta - Viby

Väldigt professionellt bemötande. Kunnig mäklare som skötte väldigt mycket åt oss. Bland annat hade han redan förberett ansökan om medlemsskap i BRF vid påskrivning av avtal Bemötande gällande ärenden gentemot banker vid förhandlande av räntor av lån. Detta va vårat första bostadsköp så vi hade inga riktiga förväntningar. Men känslan va väldigt bra och han kändes kunnig, ödmjuk och framförallt förstående. Kommunikation mellan säljare och köpare sköttes föredömligt.

Joachim B
Häggeby

bra bemött inga förväntningar som helhet en bra upplevelse

Jesper H
Bålsta

Eva var väldigt trevlig och väldigt hjälpsam med mycket. Inte bara hus försäljning utan även hjälper till med banken. Med tips och råd.

Camilla S
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro
Bålsta

Väldigt bra, enkelt men ändå proffsigt.

ANDERS W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bålsta & Bro

Kan starkt rekommendera Dennis.

Veronika S
Broby Backar

Mäklaren var proffisionell, vänlig och upplevde alla våra förväntningar. Vi skulle mer än gärna använda oss av henne i kommande fastighets affärer

Margareta W
Häggeby

Eva är kunnig och proffsig. Mkt vänlig och lätt att komma i kontakt med vid alla tillfällen. Hon visste att vi helst inte ville ut och annonsera stort, tog hänsyn till det och hittade mycket bra köpare ändå. Priset vi fick är vi nöjda med, då räntorna inte är stabila ville vi inte vänta utan det blev ett mycket bra köp för både oss och köparen tror vi.

Karin N
Bålsta - Centralt

information skickades till mig fast min syster företrädde mig när jag var utomlands Fick inte information om att vilket bud som avslutade köpet fick läsa det på Hemnet . Vi dödsbodelägare fick inte information om att advokat godkänt sista bud inte fått information om tillträdes datum osv

Roger L
Bålsta

Bra, trevlig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands

Anne W
Bro

vänligt och sakligt men samtidigt informativt

Susanne Annette F
Bålsta-Skörby

Hej, Jag tyckte mäklaren var jätte bra, vi fick tydliga och klara besked.

Nathalie W
Skokloster

Tack för ett bra och enkelt köp,

Samer S
Bålsta

Dennis Johansson var väldigt professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående. Dennis var väldigt noggrann med att återkoppla i tid och var väldigt mån om att beskriva inte bara objektet som vi köpte utan området och orten som sådant. Vi hade massa frågor men Dennis tog sig tid att svara på dom utförligt och säkerställde att vi förstod och inte hade fler frågor eller funderingar. Genom Dennis gjorde vi vår största affär och vi kan inte ha valt någon mer lämpad eller betrodd mäklare än Dennis. Rekommenderas varmt och hjärtligt!

Gunilla S
Bålsta

Bra uppföljning och proffsigt bemötande. Tydliga i alla steg vid försäljningen

Kayvan M
Norrboda

Grym mäklare Aidin, skötte affären utmärkt och höll oss konstant uppdaterade!

Reza Z
Bålsta

Bostads affären gick väldigt smidigt till. Aidin anpassade försäljningen efter mina behov. Proffsig under hela processen, väldigt enkel och smidig att samarbeta med. Kom med förslag och idéer som bidrog till ett lyckad försäljning. Jag rekommenderar Aidin, han är en kunnig och jordnära mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ingo S
Häggeby

Hittills är allt väldigt bra! Vi hade snabb, bra och mycket vänlig kontakt. Mäklaren var mycket pålitlig, hjälpsam och flexibel. Han gjorde också sitt bästa för att ta hand om våra speciella önskemål. Vår shopping är inte riktigt klar än, men allt har gått väldigt bra hittills.

Helena A
Fagerdal

Blev jätte bra bemött av mäklaren. Fick svar på alla mina frågor

Björn S
Skokloster

Trevligt bemötande, och duktig mäklare! Fick det pris vi ville ha!

Patrik J
Tibble

Blev bemött av en trevlig mäklare. Vi är helt klart nöjda med vår affär.

Linda B
Bålsta - Centralt

Mycket bra bemötande, snabb kontakt och bra fotografering, snabb visning sant försäljning!👍 Bra med sms kontakt kontinuerligt./Linda

Izabella S
Bålsta

Vi har köpt ett hus med hjälp av Aidin, snabb, smidig och flexibel 👍👍

Michel B
Bålsta

Allt gick kanon genom hela min säljprocess och kan varmt rekommendera Aidin på Svensk Fastighetsförmedling.

Emma H
Bålsta

Vid försäljningen av vårt hus var mäklaren väldigt oengagerad. Vi fick också väldigt dåligt med info under hela processen. Det hände till och med att vi fick tala om vad som skulle göras. Bl.a att skyltar om försäljning skulle sättas upp. Skulle inte rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Bålsta vid försäljning av fastighet.

Gunnel Elisabet V
Bålsta

Vi anlitade Aidin Moshiri på Svensk Fastighetsförmedling när vi skulle sälja huset. Vi är mycket nöjda med honom. Professionell och mycket trevlig. Kan rekommendera honom.

Zouheir F
Bro

Hej, Jag tycker jättemycket bra och mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling. Mvh Zouheir

Peter V
Bålsta

Vi har precis sålt ett mindre hus som vi gjort en omfattande renovering på. Vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Bålsta som har bra lokalkännedom och god kundbas. Samarbetet med vår mäklare Aidin Moshiri var mycket bra och vi hade en bra och interaktiv samverkan. Aidin var proaktiv och höll en löpande dialog med oss under hela processen från värderingen till kontraktsskrivningen. Enbart en positiv upplevelse.

Alexander G
Bålsta

Köpt hus i Bålsta. Mycket trevligt bemötande av mäklaren rakt igenom. Tog sig tid till oss trots många spekulanter och bra återkoppling dagarna efteråt. Även bra information kring affären med frågor vi hade.

Jennifer S
Sålde sitt hus med hjälp av
Bålsta

Philip hjälpte oss från dag 1 och fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor. Toppen helt enkelt och rekommenderar honom verkligen. Två 👍🏻👍🏻 Upp.

Sebastian E
Norrboda

Jag fick hjälp av Aidin Moshiri när jag skulle sälja min lägenhet och jag fick ett proffsigt bemötande och en trygg känsla genom hela affären. Med Aidins hjälp blev processen väldigt smidig och gick väldigt fort.

Sarah N
Tibble

Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Aidin. Hela processen gick mycket smidigt och kändes trygg. Aidin var engagerad och svarade bra på alla våra frågor.

Linnéa B
Skokloster

Eva hjälpte oss sälja vår Bostadsrätt (parhus). Trevlig, lättsam och lyhörd. Snabb på att svara och lätt att få tag på. Mycket nöjda :)

Elma Z
Slottsskogen

Vid försäljning av våran bostad fick vi en jättebra mäklare Hennes bemötande var mycket profesionellt och trevligt mycket trevlig och duktig var hon vi kännde oss väldigt nöjda med mäklaren och skulle rekomendera henne och hela mäklarfirman alla gånger så ett stort plus från oss

Eva-lotta Ö
Tibble

Jag har köpt en bostadsrätt i Kungsängen. Vänlig och kunnig mäklare som ingav förtroende. Mäklaren var lätt att prata med och lätt att få kontakt med när jag ville fråga något. Gällande budgivningen och kontraktsskrivningen kändes det tryggt och jag fick bra information hela tiden

Björn A
Bålsta

Bra bemötande, snabb affär, inga problem.