Michelle Endre

Michelle Endre

Michelle Endre är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Michelle Endre har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Michelle Endre har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 241 omdömen med ett betyg på 4.8. Michelle Endre har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

241 omdömen om Michelle Endre

Sedan starten hos Reco 2014
Gunilla S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Fint bemötande, bra och klar information. Lättillgänglig. Mycket positv kontakt.

Imtethal Abd Girgis I
Köpte sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TUMBA

Trevlig, pålitlig och rekommenderar starkt. Tack för super service

Martin M
Tumba

Hon var väldigt bra, tio av tio

Elisabet F
Sålde sitt hus med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Michelle var en trygghet i försäljningen av vår bostad. Hon var tillgänglig, rutinerad och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Michelle!

Ulla K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Vänligt och trevligt bemötande. Engagerad och alltid beredd att svara på frågor och tillmötesgå speciella önskningar. Finns inget att klaga på. Upplevdes som mycket insatt i objektet.

Alexander Freiherr V
Norsborg

Die Fokussierung auf den Kunden und ein außergewöhnlicher Einsatz in allen Bereichen wie bei Frau Endre geht weit über das Normale hinaus. Selbst bei großen internationalen Maklern wie E&Y oder von Poll habe ich so etwas noch nicht erlebt. Es war eine Freude mit Frau Endre zusammen zu arbeiten und wir sind Ihr sehr dankbar

Khisrov O
Norsborg

Hej Michelle är mycket duktig och snäll Och hon har mycket bra samarbete med kunden Om någon fråga mej angående mäklare jag Rekommenderar Michelle MVH. OSMANI

Stephanie S
Riksten

Professionell, tillmötesgående och varm person. Väldigt lätt och smidigt att jobba med henne. Har bara bra saker att säga om Michelle så kan varmt rekommendera henne!

Ulf P
Rönninge

Hon är en seriös och kompetent mäklare. Sköter sitt jobb på mycket proffesionellt sätt. Pålitlig och trevlig. Rekommenderas varmt.

Andreas T
Tullinge

Michelle skötte hela försäljningen proffsigt från början till slut. Hon visade stor kunskap om marknadsläget, hon lyssnade på oss och utgick från våra önskemål, och kom med goda råd hela tiden. Dessutom var hon trevlig och hade hade både humor och gott humör hela tiden. Vi är mycket nöjda!