Peder Nordin

Peder Nordin

Peder Nordin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Peder Nordin har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Peder Nordin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Peder Nordin har haft 11 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

14 omdömen om Peder Nordin

Sophia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Stocksund

Peder är en mycket professionell och en otroligt positiv mäklare. Han återkopplade alltid direkt efter visningar och lämnade status på hur försäljningen förlöpte. Kan varmt rekommendera honom!

Allan Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Stocksund

Som köpare av en lägenhet Peder förmedlat kan jag säga att jag bemötts på bästa sätt. Peder är professionell, snabb och trevlig. Affären har varit mycket smidig.

Erik H
Danderyd

Peder var en lysande mäklare som stöttade oss med allt möjligt i försäljning av bostaden från första till sista dagen.

Oscar E
Danderyd

Vid köp av min första bostad så fick jag kontakt med Peder, otroligt bra mäklare som jag varmt rekommenderar. Jag kommer givetvis vilja ta hjälp av honom vid framtida affärer.

Sissie K
Mörbylund

Som köpare upplevde jag Peder som mycket pålitlig, ärlig och lugn, med ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och fick svar på frågor snabbt. Positiv upplevelse från första kontakt till kontraktskrivning.

Fredrik W
Mörbyskogen

Bra bemötande och en transparent ideologi. Bra medling av svar på frågor och andra uppgifter. Enda anmärkningen skulle vara att Peder ibland lade fram olika uppgifter olika dagar och att medla vad säljaren sagt från en dag till en annan skilde sig. Det kan skapa förvirring hos köpare. Men i det stora hela, en toppenmäklare!

Emma H
Danderyd

Fick otroligt bra hjälp och stöd med försäljning av min bostad! Snabb återkoppling och rådgivning hela vägen!

Johan J
Stocksund

Peder är en klockren mäklare, både lugn, kontrollerad, engagerad och professionell i sin roll som fastighetsmäklare, kan starkt rekommenderas! //Johan

Marie E
Stocksund

Trygg genomförd försäljning, trevligt bemötande och jag känner att mina intressen blev bevakade.

Frehiywot T
Danderyd

Helt perfekt på alla sätt och viss som Mäklare. Han är lyhörd, informativ, tillgänglig, välbemöttande och jag kände mig tryggt under hela salje processen.