Henning Wennberg

Henning Wennberg

Henning Wennberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Henning Wennberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Henning Wennberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Henning Wennberg har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Henning Wennberg

Sedan starten hos Reco 2020
Sarmad H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Gamlestaden

Bra tillgänglig och tillmötesgående. Mycket engagerad och trevlig.

Svar från Henning Wennberg

Tack så mycket Sarmad! Din dotter har fått en fantastisk lägenhet.

Erik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Lunden

Henning hade ett proffesionellt bemötande från första stund. Gedigen erfarenhet av stadsdelen och gjorde processen väldigt smidig från början till slut.

Tack för dina ord Erik! Lycka till med era husdrömmar ☺️

Marina F
Strömmensberg

Ytterligt trevligt bemötande, bra och tydliga förklaringar samt snabb återkoppling under försäljningen.

Svar från Henning Wennberg

Tack Marina! Stort lycka till med flytten till Italien.

Linnea J
Strömmensberg

Vi är otroligt nöjda med Henning Wennberg som har hjälpt oss med vårat bostadsköp! Han har varit otroligt hjälpsam, tydlig och har även varit extremt snabb i kommunikationen när vi har haft frågor. Rekommenderas starkt!

Svar från Henning Wennberg

Tack! Glädjer mig ni att ni är nöjda :)

Erik A
Kålltorp

Mäklaren Henning har genomgående bemött mig och mina anhöriga professionellt men också empatiskt och respektfullt för den stora investering ett bostadsköp är. Dessutom uppskattar jag stort hans insikter och hans vilja att tyckta till baserat på sin erfarenhet och kunskaper när det gäller vägledning i bostadsköpet och dess processer. Jag tycker att vår kommunikation ter sig mer kamratskapligt än jag kunde förvänta mig och jag tackar för hans kundcenterade förhållningssätt gentemot både mig och säljaren. Hittils är jag mycket nöjd och han gör sig även mer än lättillgänglig via frågor. Tack!

Svar från Henning Wennberg

Tack för ett väldigt fint omdöme. Kul att kunna hjälpa er förverkliga era bostadsdrömmar. Tack!

Peter M
Strömmensberg

Trevlig, lyhörd och alltid tillgänglig. Hade en konstruktiv och bra dialog med Henning under hela säljprocessen. Mycket nöjd!

Tack så mycket Peter! Lycka till med huset ☺️

Liliia M
Strömmensberg

Jag hade en utmärkt upplevelse med fastighetsmäklaren på Kobergsgatan 28. Mäklaren behandlade mig professionellt och hanterade mina bekymmer och förväntningar snabbt. Deras kunskap om marknaden och engagemang för att hitta rätt egendom gjorde köpprocessen smidig och njutbar. Jag rekommenderar varmt deras tjänster för alla som letar efter en dedikerad och pålitlig fastighetsprofessionell.

Svar från Henning Wennberg

Tack så mycket Liliia för fina ord. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad ☺️

Adam J
Lunden

Henning lyckades med att sälja min lägenhet på förhand, på en tuff marknad, inom 3 veckor. Dessutom till ett pris enligt mina förväntningar! Väldigt nöjd! Lyhörd& professionell 🌟

Svar från Henning Wennberg

Tack för ett fint omdöme Adam! Det var kul att få hjälpa dig. Lycka till i framtiden! :)

Angelica M
Kålltorp

Kunnig, trevlig och la ner mycket arbete på försäljningen! Kan starkt rekommendera Henning som mäklare!

Tack så mycket Angelica! Skam den som ger sig 😊

Marielle T
Kålltorp

Öppet och vänligt bemötande. Snabba och tydliga svar.

Svar från Henning Wennberg

Stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni båda är nöjda ☺️