Michaela de Gooyert

Michaela de Gooyert

Michaela de Gooyert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Michaela de Gooyert har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Michaela de Gooyert har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.8. Michaela de Gooyert har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Michaela de Gooyert

Sedan starten hos Reco 2019
Lars S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Lunden

Hon var mycket förstående för oss som säljare, pressade inte utan var förstående för när vi ville ta tid på oss. Mycket bra!

Svar från Michaela de Gooyert

Jag är så glad att jag kunde hjälpa er till en riktigt bra affär, och ibland får detta ta lite tid! Hellre ta det lugnt och hitta rätt köpare, än att stressa igenom en så här stor affär :) Nu ska jag göra mitt bästa för att hitta er ett lika fint (men något större boende)! /Michaela

Emil S
Gamlestaden

4,75 av 5 riktig duktigt kommer använda henne igen! + Bra återkoppling, energi, trevlig, påläst, seriös Feedback Lite lugnar i sin kommunikation, det går väldigt fort ibland vid samtal och det känns stressat.

Svar från Michaela de Gooyert

Hej Emil! Kul att höra att upplevelsen i stort var positiv, och jag uppskattar alltid lite konstruktiv feedback! Jag tar detta till mig, så kommer du märka skillnaden jag (förhoppningsvis) får möjligheten att hjälpa er igen :D /Michaela

David B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Gamlestaden

Extremt trevlig, kunnig och rolig person. Hade inte kunnat bett om en bättre mäklare!

Svar från Michaela de Gooyert

Vad härligt att höra! Så kul att jag kunde hjälpa dig med din allra första bostadsrätt, stort! /Michaela

Filip D
Kålltorp

Min erfarenhet av Michaela är enbart positiv. Professionell, trevlig och saklig. Jag är helnöjd! Jag kommer definitivt att höra av mig till henne inför framtida bostadsaffärer.

Svar från Michaela de Gooyert

Vilken underbar läsning! Det glädjer mig att jag kunde hjälpa dig hitta ditt nya, supermysiga boende! Vi ses på tillträdet! /Michaela

Johan C
Kålltorp

Mycket bra, hon gjorde ett fint jobb och svarar snabbt vid frågor och är kämpar hårt för att få många att komma på visning.

Svar från Michaela de Gooyert

Härligt att höra! Det var bara mitt nöje att få hjälpa till med din mysiga bostad, så önskar jag dig lycka till med den nyinköpta i vackra Skåneland! /Michaela

Malin F
Munkebäck

Michaela sålde vår Lägenhet i april 2024 och gjorde ett helt exceptionellt jobb! Hela processen från start till slut var så smidig (och trevlig!) och vi fick sålt lägenheten till vårt önskepris utan att ens behöva lägga upp den på Hemnet eller liknande sidor - då Michaela redan hade ett stort register av kunder och kunde göra en direkt match till en köpare som säkerligen blev lika glada som vi över affären. Det känns som att vi knappt la någon tid, energi eller tankeverksamhet alls på att få lägenheten såld - och ändå fick...

Svar från Michaela de Gooyert

Vilken underbar rekommendation, det värmer mäklarhjärtat! /Michaela

Olle S
Kallebäck

Lugn, positiv utstrålning och väldigt bra bemötande av Michaela. Hon bemötte våra intressen som köpare på ett väldigt bra sätt och försökte finna bästa möjliga lösning för båda parter.

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för dina fina ord, de betyder mycket! Jag är bara glad att jag kunde hjälpa er och er lille krabat att hitta ert nya fina hem! /Michaela

IDA J
Strömmensberg

Michaela var professionell, trevlig och engagerad. Hon var snabb på att återkoppla och alltid på ett glatt humör genom hela processen. Vi är mycket nöjda med hennes insats i samband med försäljningen av vår bostad.

Svar från Michaela de Gooyert

Vad härligt att höra Ida! Stort tack för att jag fick hjälpa er med er fina bostad! /Michaela

Peter W
Kallebäck

Mycket kunnig och trevlig mäklare. Bra bemötande, engagemang och snabb i svar.

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för din rekommendation Peter! Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er! /Michaela

ALBIN M
Strömmensberg

Professionell och driven. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad.

Svar från Michaela de Gooyert

Gud vad roligt att höra, tack för din fina rekommendation! /Michaela