Fredrik Hjelm

Fredrik Hjelm

Fredrik Hjelm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Fredrik Hjelm har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Fredrik Hjelm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Hjelm har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Fredrik Hjelm

Sedan starten hos Reco 2019
Thommy L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Professionellt bemötande. Engagerad, kunnig, förtroendeingivande.

Pirkko O
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Trevlig, tillmötesgående och kompetent mäklare som hjälpte oss med vår husaffär som utföll till vår belåtenhet. Nöjda kunder.

Pirkko O
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Fastighetsaffären har löpt enligt våra förväntningar. Trevligt bemötande och snabb affär. Nöjda kunder.

Linn R
Särö

Trevligt o proffsigt bemötande. Hjälpsam. Lätt att få tag på.

Lars Ola J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Tålmodig, tillgänglig och dedikerad. Erfaren, lyssnande och konstruktiv

Gabriella E
Billdal

Vi har varit fantastisk nöjda med Fredrik! Proffsig, kunnig rakt igenom. Kan varmt rekommendera!

Emelie K
Kullavik

Vi har både köpt och sålt genom Fredrik. Supernöjda rakt igenom. Fredrik är lugn, pålitlig, ärlig och professionell. Snabb med återkoppling och tillgänglig.

Joachim K
Billdal

Mycket bra bemötande och dialog, rakt och ärligt. Enkel att ha att göra med och inger förtroende till mig som kund. Har både köpt och sålt via Fredrik och kan bara varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Fredrik som mäklarfirma och mäklare. 5 solar av 5 möjliga.

Ove E
Billdal

Proffsig seriös trevlig lätt att ha att göra med

Svar från Fredrik Hjelm

Tack Ove Lycka till i ert nya boende

Joachim K
Kullavik

Proffsig, saklig och enkel att arbeta med. Noga med återkoppling och vi kände oss trygga med Fredriks förmedling av bostadsköp. Vi kommer att anlita Fredrik vid försäljning av våran nuvarande bostad. 5 av 5 tummar upp. Mvh Joachim och Emelie