Jakob Franzon

Jakob Franzon

Jakob Franzon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Jakob Franzon har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Jakob Franzon har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.8. Jakob Franzon har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Jakob Franzon

Sedan starten hos Reco 2017
Ann-Sofie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Artigt och inkännande bemötande. Gav ett förtroende fullt intryck..

Anders B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Tydlig, kommunikativ, tillgänglig samt koll på läget. Inger förtroende och trygghet. Rekommenderas varmt!

Alexandra P
Billdal

Mycket duktig säljare - fötterna på jorden - servicminded - åter kommer snabbt Är en perfekt säljare

Helena A
Köpte sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Mycket professionell och trygg i fastighetsaffären. Återkommer alltid snabbt!

Elinor E
Billdal

Med en otrolig erfarenhet och ett vänligt, ödmjukt och professionellt bemötande fick vi tillslut sålt vår lägenhet trots världsläget

Emelie Modig J
Billdal

Jakob är påläst och effektiv. Vi kände oss väldigt trygga med att låta Jakob sälja vår bostad. Han är snabb i kommunikationen och lyhörd kring vad vi som säljare önskade med vår försäljning. Jakob är en stjärna helt enkelt!

John J
Hovås

Jakob är en väldigt duktig och engagerad mäklare! Detta är vår andra fastighetsaffär där vi anlitat Jakob. Båda gångerna har vi känt oss väldigt trygga med honom.

Alexandra K
Kullavik

Jakob är en inlyssnande, kunnig och grym mäklare! Vi rekommenderar verkligen honom som mäklare!

Robert H
Hovås

Jakob är en trevlig mäklare som alltid dyker upp i tid. Noggrann och intresserad. Återkopplar och håller kunden informerad tydligt och bra.

Niklas H

Vi har anlitat Jakob flera gånger och är alltid lika nöjda! Trots en vikande bostadsmarknad levererade Jakob på topp. Rekommenderar honom gärna

Lisa S gillar detta