Hanna Zackariasson

Hanna Zackariasson

Hanna Zackariasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Hanna Zackariasson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Hanna Zackariasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Zackariasson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

146 omdömen om Hanna Zackariasson

Pia L
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Västra Frölunda

Hanna rekommenderas varmt. Engagerad på alla sätt. Börje är väldigt nöjd. Betyget Excellent är helt fel i sådan här undersökning, vem kan ens vara excellent?

Anders W
Sålde en tomt med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Näset

Kunnig, effektiv och pålitlig. Toppbetyg från mig.

Carl-Johan R
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Påvelund

Hanna är väldigt lyhörd och lösningsorienterad. Hon är insatt och påläst på detaljnivå, vilket gör att man känner sig väldigt trygg med henne som mäklare.

John Charles Owen G
Påvelund

Hanna är en mycket trevlig ung kvinna och skicklig förhandlare. Som säljare känner man sig mycket trygg i hennes händer. Hon ger goda råd och stöd när man börjar känna sig osäker. Kort sagt en toppen tjej!

Julia E
Hult

Jag har både sålt och köpt bostad med Hanna som mäklare och det har varit ett väldigt bra val eftersom hon har tagit allt från A till B på ett vis som känts både proffsigt och genuint. Hanna har varit lyhörd för våra förväntningar och förhoppningar samtidigt som hon varit tydlig och guidat oss i vad som varit realistiskt möjligt. För att kunna ta bra beslut har vi haft många frågor och Hanna har alltid återkopplat både snabbt och pedagogiskt. Att Hanna är mycket kunnig och engagerad är tydligt för oss så att rekommendera henne till andra gör vi utan tvekan.

Klas R
Hult

Trevlig och proffesionellt bemötande vid både sälj- och köpprocess. Genuin och ärlig mäklare som är kontaktbar och svarar på de många frågorna som vi ställde.

Inger A
Hult

Hanna hade några intressenter redan vilket framgick av det blad som jag hittade i vår brevlåda. Vi ville undvika budgivning så när Hanna var på besök så dök en presumptiv köpare upp efter OK från oss och dom föll oss på läppen. Och när dom sedan kom med ett anständigt bud så bestämde vi oss. Hanna är drivande, var välförberedd med köparkandidater. Att Hanna är trevlig och hjälpsam som person gjorde det hela ganska enkelt för oss.

Kerstin E
Sisjön

Hej, Hanna Zackariasson är precis det man önskar sig i en fastighetsmäklare, ärlig engagerad, stöttande, positiv, hon har kontakter, förlag och kunskap. Hanna är utmärkt att diskutera med. Hanna är personlig utan att vara närgången. Hanna är fullt medveten om att detta är en av de viktigaste saker du gör i ditt liv och behandlar dig och bostaden du ska sälja eller köpa med stor respekt. Trotts att Hanna är en erfaren mäklare har jag aldrig haft känslan av att något sker utan att nogrant känna både dig som säjer, köper och...

Lennart S
Köpte sin stuga med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Askim

1.bra 2.vi hade inga förväntningar, men det blev bra. 3.vi upplevde det som helt ok.

Julia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Västra Frölunda

Jag har varit väldigt nöjd med Hannas stöd och bemötande under hela säljprocessen. Hon har direkt från start varit lyhörd efter mina önskemål och behov. Hela upplevelsen har känts trygg och proffsig!