Ulrika Bernhardsson

Ulrika Bernhardsson

Ulrika Bernhardsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Ulrika Bernhardsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Ulrika Bernhardsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Bernhardsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

113 omdömen om Ulrika Bernhardsson

Sedan starten hos Reco 2020
Emmy P
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hovås

Tydlig, professionell och trevlig!

Egon D
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hovås

Ulrika Bernadsson löste vår försäljning på ett snabbt och proffisionellt sätt .Från stailing till fotografering Det var också bra med Anticimex noggranna besiktning .

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Egon och Mona för fina omdömet.

Patrik M
Grimmered

Min erfarenhet har varit bra och jag vill inte skriva några ytterligare tecken

Per-Eirik A
Grimmered

Ulrika är både professionell, trevlig och vill det bästa för dig som uppdragsgivare. Har bara goda ord för att beskriva Ulrika både som person och mäklare och kan varmt rekommendera henne för alla som ska sälja sin bostad.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack så jättemycket. Är både trevligt och enkelt att jobba med er. Kommunikation och inlyssning av varandra har gett ett bra samarbete och kul varje gång att träffa er.

Nina B
Asperö

Ulrika är trygg och kunnig i sitt yrke och man får dom råd och hjälp man behöver ! Återkopplar bra med oss under försäljning och kommer med idéer Vi är super nöjda!!

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Nina för ditt fina omdöme. Ni har varit lätta och behagliga att jobba med inga problem och lyssnat bra på råd och idéer. Stor tillgänglighet för att låta alla som vill titta på huset få möjlighet till det.

Hedvig M
Påvelund

Tillgänglig redan innan visning och genom hela affären.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack så jättemycket Hedvig för fint omdöme.

Emil H
Påvelund

Alltid bra och professionellt bemötande, tydliga svar på alla frågor och man kände sig stöttad hela vägen i köpet av vårt drömhus.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Emil för fint omdöme så kul att få förmedla detta fina hus till er. Trevligt och enkelt att jobba med er. Ni har verkligen köpt ett drömhus och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas där.

Sead C
Åkered

Trevlig, trovärdig och lyhörd.

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Sead för fint omdöme. Ni kommer att trivas mycket bra i ert nya fina hus.

Matteus A
Önnered

Inga problem 👍🏻 Affären gick smidigt och enkelt och lätt att få kontakt med

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Matteus, skön, lättsam och trevlig kontakt med er!

Therese B

Ulrika är mycket trevlig, kunnig och lyhörd! Hon har alltid varit lättillgänglig och haft svar på våra frågor. Lyssnade på mig som anhörig till säljare och har verkligen varit en trygghet under hela processen!

Svar från Ulrika Bernhardsson

Tack Therese för ditt fina omdöme! Har varit så "lätt" och trevligt att jobba med er!