Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

4.5
Ring 0514-122 80 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Grästorp! Går du i tankarna om att flytta till Grästorp? Eller bor du redan där men vill ha en ny bostad? Då ska du kontakta oss mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på detta vackra område i Västergötland vid Vänerns södra delar, och kan säkerligen svara på var det...

10 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Namir G
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
Grästorp

Trevliga personal,affären gick snabb och smidig

Manne P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
Grästorp

Jag är nöjd allt har fungerat bra.

Josefine E
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grästorp
Grästorp

Kompetent och personlig upplevelse vid köp av bostad. Så nöjd!!!

Linda H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Det gick Fantastiskt smidigt att sälja vår villa och Anna-Karin var väldigt proffsig och trevlig! Toppbetyg!

Stefan A och Carin D gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Tack för fina ord! Kul att ni känner så!

Stina T
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

vi har Köpt en tvåfamiljsvilla Vi har blivit bemötta personligt och med kompetens. Mäklaren har levt upp till de förväntningar vi hade Vi är nöjda med mäklarens insats i relation till vårt köp.

Victor S gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Hej! Kul att ni känner så! På återseende!

Ulla-maija J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Jag har köpt ett fritidshus, som så småningom ska bli mitt permanenta hem. Jag hoppade tyvärr av efter visningen, men ångrade mig och la ett bud. Jag blev väl omhändertagen under tiden som budgivning pågick. Vilken känsla att mitt bud höll och att det gick så smidigt allt.

Ulla-maija J gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Hoppas att du kommer trivas när det väl blir dags att flytta. Tack för de vänliga orden.

Nikolina E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Jag har aldrig använt mig av Fastighetsfömedlingen Grästorp så det är irriterande att upprepande gånger bli ombedd att lämna ett betyg. Vet inte hur ni har fått tag på mitt telefonnummer men var vänliga och ta bort det och annan info ni kan ha om mig från ert register per den nya personuppgiftslagen som träder i kraft snart.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Hej! Ni köpte ett hus i Salstad av mig, därför finns du i vårt kundregister. Jag tar givetvis bort dig om du önskar detta, inga problem alls!

Ann-Christin J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Mycket trevlig, tillmötesgående, engagerad mäklare, positiv och glad. Därtill är han kunnig och har gett bra råd och vägledning under hela processen. Rekommenderas varmt!

Victor A gillar detta
Joseph K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

En väldigt bra mäklare som hjälpte mig genom ett köp av en bostad på bästa möjliga sätt, gav ett utmärkt bemötande och är väldigt trevlig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Tack Joseph! Jätteroligt att få hjälpa dig med ditt husköp.

Marcus B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Anna var en väldigt trevlig, glad och mycket proffesionell mäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grästorp

Tack för de vänliga orden! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka om ni vill ha hjälp med något bostadsrelaterat:)