Anders Ångström

Anders Ångström

Anders Ångström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Anders Ångström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 411 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Ångström har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

411 omdömen om Anders Ångström

Johan P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Aspudden

Anders var väldigt lyhörd för våra behov och önskningar och lyckades få till en snabb affär till det pris som vi hade satt som drömnivå.

Frieda M
Aspudden

Anders Ångström hjälpte oss att få till en smidig och snabb försäljning som vi är väldigt nöjda med. Han var väldigt lyhörd gentemot våra önskemål, vilket kändes skönt. Vi valde Anders pga hans stora erfarenhet av försäljning inom vårt område, och vi är väldigt glada över ett så gott resultat!

Julia C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Liljeholmen

Proffsig, kunnig och enkel att ha och göra med. Hade gärna köpt lägenhet via Anders igen.

Emil E
Aspudden

Vi är jättenöjda med arbeta med Anders. Hans kunskap och kännedom om området och han stora kontaktnät var ovärderligt när vi sålde vår lägenhet.

Martin B
Aspudden

Anders är det naturliga valet om du ska sälja i Aspudden!

Olivia W
Telefonplan

Anders stöttade i hela processen från initial dialog till försäljning samt guidade längs vägen, tack!

Peter E
Telefonplan

Utmärkt bemötande! Trevlig och kunnig samt kunde svara på de frågor jag hade. Var tillgänglig och höll mig uppdaterad processen igenom.

Magnus L
Telefonplan

Mycket trevlig och lyhörd Återkopplade hela tiden och jag fick vara med i hela processen

Andreas M
Midsommarkransen

Anders är ett proffs. Han kan sitt jobb, är lugn, saklig och synnerligen erfaren.

Patrik D
Telefonplan

Anders har varit tydlig och förtroende ingivande i mäklar rollen.