Niklas Hedbeck

Niklas Hedbeck

Niklas Hedbeck är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Niklas Hedbeck har varit registrerad mäklare sedan 1991-01. Niklas Hedbeck har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Hedbeck har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Niklas Hedbeck

Sedan starten hos Reco 2017
Henrik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Telefonplan

Enkel och smidig försäljning, precis vad vi efterfrågade.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Henrik! Ha en fin sommar!

Björn L
Fruängen

Niklas jobbar snyggt och professionellt. Rak och ärlig kommunikation genom hela processen. Svarar snabbt på alla frågor. Rekommenderar starkt.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Björn för förtroendet att sälja din fina lägenhet.

George C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Fruängen

Grym mäklare. Hela affären gick snabbt och smidigt. Väldigt hjälpsam. Rekommenderas.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack snälla George för det fina omdömet och grattis till din nya lägenhet. Önskar dig en god jul!

Per Ove B
Hägersten

Perfekt bemötand på ett proffsigt sätt, som visar på stor erfarenhet Mycket bra tips och råd, som gav utmärkt resultat Vi har fått alla hjälp och lite till av Niklas, kunde inte önskat mer

Svar från Niklas Hedbeck

Stort tack Per för det fina omdömet!

Irja H
Aspudden

Öppen visning, mycket folk, mäklaren lugn och saklig. Vi fick svar på alla våra frågor. Vid köpet av bostad var mäklaren klar, informativt och glad.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Irja och Sverker. Grattis till er nya lägenhet och välkomna till Aspudden.

Thomas M
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedbeck en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Hägersten

Väldigt trevligt och personligt bemötande. Det märks tydligt att Niklas har lång erfarenhet och breda kunskaper vilket gjorde att man kände sig trygg och lugn under hela processen. Han var alltid tillgänglig och återkopplade löpande med information så man hela tiden visste vad som hände. Utan tvekan den bästa mäklare jag har haft och kan varmt rekommendera Niklas. / Thomas

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Thomas för dom fina orden. Det har var ett nöje att få sälja ditt fina hus. Bra kommunikation mellan säljare och mäklare är A och O för en lyckad försäljning. /Niklas

Oskar F
Telefonplan

Snabb och lätt att kontakta! Löste allt på bästa sätt.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Oskar det var roligt att höra.

Camilla W
Fruängen

Niklas Hedbeck har hela vägen från första mötet i lägenheten vi sålt till avslutad försäljning gjort att vi haft stort förtroende för honom som mäklare. Han har varit tydlig, effektiv och besvarat alla våra frågor kring försäljningen på bästa sätt. Rekommenderar honom varmt som en kunnig, erfaren mäklare att anlita.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet.

Kenneth T
Fruängen

Snabbt och smidigt skött vid lägenhetsköp!

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Kenneth, det var fint att höra!

Semra B

Professionell, lyhörd, förtroendeingivande.

Svar från Niklas Hedbeck

Tack Semra för det fina omdömet! Jag är säker på att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.