Dino Kara

Dino Kara

Dino Kara är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Dino Kara har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Dino Kara har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.3. Dino Kara har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Dino Kara

Arbesa Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Fyllinge

Professionell, lyhörd och engagerad.

Sohejl D
Halmstad

Fick äntligen köpa min drömlägenhet genom Dino och, fast jag hade väldigt många frågor och funderingar löste han allt och även såg till att mina höga förväntningar uppfylldes. Verkligen kunnig och professionell. Rekommenderas.

Robert I
Köpte sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Fungerade bra. Inga konstigheter. Kan rekomendera till andra.

Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Snabb respons, trevligt och professionellt bemötande, förståelse för situationen.

Ralph D
Söndrum/Albinsro

Mycket kunnig och kompetent. Samtidigt professionell, vänlig och hjälpsam. Som köpare uppskattade vi att Dino uppvisade stor förståelse för att en av säljarna hade hörselnedsättning, kraftig. Han visade då extra hänsyn till denna person, säkerställde att personen förstod all information och därmed också kunde ta del av all information på ett adekvat sätt. Gav enkel och tydlig information på ställda frågor. Skapade en trevlig stämning i samband med mötet.

Madelen Susanne Gunnel R

Totalt opålitlig! Lovade saker utanför avtalet som slutligen inte var giltiga mellan körare/säljare trots att det fanns skriftligt. Dino har inte tagit något som helst ansvar över sina felaktigheter och har därför blivit anmäld till Fastighetsmäklarinspektionen för granskning.

Emma R
Gullbrandstorp

Riktigt trevligt bemötande på visningar. Lät oss kolla runt i lugn och ro och gav relevant information. Lätt att få tag på vid eventuella frågor. Rak och tydlig.

Alberto M
Söder

Dealing with Dino has been a real pleasure. He is very professional, very easy to deal with, and speaks good English, which was a big plus for me. Buying our new home was a real breeze.

Maria A
Söder

Skillnad på mäklare och mäklare. Efter att ha sprungit på några, låt oss säga lite mindre säljorienterade, mäklare i vår jakt på vårt drömhus så är vi lyckligt lottade att ha sprungit på Dino. Han är kunnig, hjälpsam, proffsig, enkel att arbeta med, finns alltid tillgänglig med en "det mesta går att lösa" attityd.

Mats H
Harplinge

Försäljningen var av min mammas hus och hade tagit beslutet att sälja trots att hon just blivit änka. Min pappa hade skött om huset i 44 år och det mesta var i gott skick. När jag pratade med Dino första gången så frågade han vad som var viktigt för mig och mitt svar var att det blev ett värdig försäljning. Dino har genom hela processen var tillmötesgående och bemött min mamma på ett fint sätt. Han har sett på huset och visat respekt för min pappas jobb med att underhålla det. Sen fattar vi att det finns saker att göra...