Philip Mutto

Philip Mutto

Philip Mutto är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Philip Mutto har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Philip Mutto har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Philip Mutto har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

19 omdömen om Philip Mutto

Lars-Erik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Handen

personlig, professionell, varm

MARIE-LOUISE W
Vendelsö

Philip Mutto är verkligen den bäste du kan ha vid din sida i din bostadsaffär. Personlig, professionell, saklig och håller dig i handen genom hela resan. Kände mig oerhört trygg och omhändertagen, och dessutom steg budgivningen långt över förväntan. Kommer rekommendera alla framöver som ska sälja sin bostad att ta hjälp av Philip.

Adam K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Jag hade en lite negativ syn på mäklare innan jag träffade Philip. Han gjorde det tryggt för oss, gav oss bra råd och höll oss informerade hela vägen. Vi är glada att han var mäklaren i vårt första bostadsköp, och ditt hem är i trygga i hans händer om du behöver sälja/köpa. Rekommenderar starkt. Tack Philip!

Christoffer G
Vendelsö

Toppen mäklare som fixat en snabb och smidig försäljning, inget att anmärka på!

Adam S
Vendelsö

Trevlig och tydlig. Snabb affär.

Sebastian J
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
VEGA

Vi köpte av Philip, han höll oss uppdaterad hela tiden. Han var väldigt tydlig och hjälpsam i hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Kurt Peter B
Vendelsö

TOPPENMÄKLARE PROFESSIONELL, KUNNIG OCH LYHÖRD, GÖR SITT YTTERSTA FÖR ATT BÅDE SÄLJARE OCH KÖPARE SKA KÄNNA SIG BEKVÄMA OCH GÖRA EN OPTIMAL BOSTADSAFFÄR JAG REKOMMENDERAR PHILIP MUTTO VARMT, BARA++++++++++++++++++++++

Svar från Philip Mutto

Wow! Stort tack Peter för de fina orden och för förtroendet! Särskilt kul att få höra detta från någon som har gjort en hel del bostadsaffärer tidigare :D

Elin E
Vendelsö

Philip är supertrevlig och det gick smidigt med lägenhetsköpet! Rekommenderar verkligen honom om ni ska sälja bostad!

Svar från Philip Mutto

Tack så mycket Elin för det fina omdömet! Jag är säker på att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet :)

Andreas F
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Philip är en trevlig, tillgänglig och förtroendeingivande.

Sangar I
Jordbro