Sara Kjellgren

Sara Kjellgren

Sara Kjellgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Sara Kjellgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-01. Sara Kjellgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.7. Sara Kjellgren har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Sara Kjellgren

Sedan starten hos Reco 2019
Peter N
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Sara levde upp till alla våra förväntningar.

Kjell F
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Hej . Det har fungerat bra med Sara . Tydligt och proffsigt bemötande .

My J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Tydlig, snabb på att svara. Väldigt inbjudande visning och hjälpsam i frågor osv

Andreas H
Tungelsta

Bra och trevlig mäklare som inte är för ”på” men gör sitt jobb. Rekommenderar

Kim D

Tack Sara för hjälp med värdering på vårt hus. Närvarande, kunnig och väldigt trevlig. Levde precis upp till förväntningarna och bättre än så!

Linus L

Proffsig med stor kompetens inom andra fastighetsområden man som villaägare kommer i kontakt med. Rekommenderas.

Yvonne T
Sålde sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Gålö

Trevlig, mån om både säljare och köpare. Skicklig hela vägen och vid kontraktskrivandet.

Margit Edit K
Vendelsö

Sara är en fastighetsmäklare med en mycket hjälpsam och positiv attityd, jag är glad över att ha träffat henne..

Jens Lennart S

Sara är väldigt tevlig och proffisionell mäklare är min uppfattning av mötet vi hade vid värdering. Snabb återkoppling och håller sitt ord.

Jennie E
Vendelsö

Kontakten med Sara har varit bra och återkopplat snabbt. Det drog ut på försäljningen men det beror på att marknaden varit svår.