Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Svensk Fastighetsförmedling Torsby

• Badge2021
Ring 0560-134 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Torsby! Om du är ute efter lugnet i norra Värmland är Torsby kommunen för dig. Orten som är omgiven av härliga skogar gränsar också till de norska städerna Trysil och Åsnes. Här har du en kommun med både flera skidorter och natursköna områden i närheten. På vårt kontor i Torsby...

51 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Hanne G
Torsby

Väldigt trevliga, kunniga, lättsamma att prata med.

Anna-Karin E
Torsby

Bra bemötande. Goda kunskaper. Lätt att få kontakt.

Marike K
Bograngen

Mäklaren är en trevlig person, lättillgänglig, som du kan kommunicera bra med. Tänker med säljarens önskemål.

Annika E
Torsby

Trevligt bemötande. Seriös och professionell genom hela processen.

Ingrid Merli B
Östmark

Har opplevd veldig god hjelp fra første dag jeg tok kontakt. Eiendommen ble raskt solgt, jeg er veldig godt fornøyd med megler Martin jakobsson, og arbeidet han har gjort,

Anna Carin B
Torsby

Bra bemötande av Mäklaren. Har haft en bra kommunikation under försäljningen.

Andrea S
Torsby

Wir sind sehr zufrieden mit der Betreuung durch Martin Jakobsson. Martin war und ist immer für uns erreichbar. Unsere Fragen wurden immer schnell beantwortet. Wir würden uns immer wieder an Martin Jakobsson wenden. Mit freundlichen Grüßen Andrea und Thomas Schulz

Lisbet J
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
Torsby

Högsta betyg.trevligt bemötande .priset blev högre än förväntar.Bara gott att säga.h.

Jan Tore A
Bograngen

Fikk veldig god oppfølging gjennom hele salgsperioden. Hyggelig, profesjonell og med godt resultat!

Arne H
Torsby

Bra enasjement . Hurtig og effektiv saksgang.

Louise Margareta L
Bograngen

Vi har haft en bra kontakt med mäklaren och han har alltid varit tillmötesgående och trevlig. Lätt att nå på telefon och mail. Vi har varit mycket nöjda!

Tor O
Östmark

Vi ble møtt av en meget hyggelig mann som er veldig imøtekommende både med informasjon og gode svar på spørsmål Føler oss meget spesielt behandlet og ivaretatt

Koenraad Johan Paul V
Sysslebäck

Martin is a friendly and professional broker. Correct and very open communication, always follows up on our questions. He's ben very helpful and so far the purchase of the house is going smooth. Hope the process continues this same route, we are quite satisfied.

Erik L
Sysslebäck

Fick ett trevligt och bra bemötande, mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Karin J
Sysslebäck

Blev bra och trevligt bemött och mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade. Gick igenom kontraktet tydligt och klart.

Max T
Torsby

Trevligt bemötande, saklig information och god kommunikation

Pernilla J
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
Sysslebäck

Bemötande blev bra, förväntningarna blev som vi tänkt. Martin visade oss 18 blev bra, vi är tacksam för hans engagemang

Minna K
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
Sysslebäck

Har fått bra support av mäklare

Menno B
Östmark

kontakten var trevlig. Mäklaren var vänlig, kunnig och fast.

Toni J
Torsby

Det mesta var ok. Kom snabbt ut till platsen.

Sofia E
Torsby

Anders & Martin på kontoret i Torsby har på alla sätt och vis varit tillmötesgående under vår bostadsaffär. Vi är mycket nöjda med den lyhördhet och personliga service de bemötte oss med!

Diana K
Torsby

Martin has helped us very well and the communication was good as well. Quick response and helpful. He even translated the contract for us during the signing. Thank you so much for everything!

Tone M
Östmark

Er fornøyd med hvordan megler har tatt imot oss. Både på stedet og over telefon.

Nathalie S
Torsby

* Bra och tydlig information från mäklaren från visning till köpekontrakt! * Snabb och smidig husaffär vilket uppskattades av såväl säljare som köpare. * Mycket nöjda över bemötande, information och tillvägagångssätt i köpet av vårt nya hem! * Mäklaren har genomfört ett alldeles utmärkt arbete i försäljningen! Jag/vi är så nöjda!

Bengt J
Torsby

intresserad av uppdraget, lyssnande och professionell allt överträffade våra förväntningar professionell, handlingskraftig, visade att han kunde sitt jobb

Johan E
Torsby

Trevligt och väldigt lättsamt.

Maria O
Torsby

Bra kommunikation ❤️ Blev väldigt nöjd över det slutliga budet. Trevlig personal!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack så mycket för de fina orden Maria. Det gläder mig att höra. Tack för fin samverkan

Patrik Ö
Sysslebäck

De har hjälpt mig att sälja mitt fritidshus. I början var jag inte helt nöjd. Mäklaren och jag hade olika förväntningar på mitt objekt, men det utvecklade sig sedan till att bli ett utmärkt samarbete. Mina förväntningar infriades till full belåtenhet till slut. De levererade och jag blev mer än nöjd över resultatet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och att vi lyckades att infria era förväntningar! //Victoria

Mats E
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Torsby
Torsby

Sålt fritidshus Proffsigt och trevligt mäkleri, överträffar förväntningarr. Kommunicerar tydligt och bra med kunden/beställaren. Sammanfattning: Mäkleri när det fungerar som bäst - och jag har erfarenhet!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack Mats för förtroendet att hjälpa till vid försäljning av din fritidsfastighet! // Victoria

Inger B
Höljes

Vi har sålt ett hus i Klaråsen. Mäklaren är både trevlig och saklig, så våra förväntningar har uppfyllts mer än väl. Försäljningen gick väldigt snabbt, vi fick en del bud så vi är mycket nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack för det Inger och Hans! Det var ett rent nöje att arbeta med er!

Stefan M
Höljes

Fritidshus Bra bemötande av mäklaren mkt bra info och känner mig trygg med detta.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack Stefan! Det var ömsesidigt trevligt. Hälsa till morfars pöjk Valentin också från mig!

Karl-erik K
Torsby

Toppen bemötande! Uppriktig känsla, aldrig några tvivel.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack för det Kalle! Detta blir spännande!

Tina T
Torsby

Veldig profesjonell som har kjens trygt för mig som köpare også. Service inriktat. Alltid återkommert med information om saker jag ville ha mer information om.

Per Arne T
Torsby

Kjøpt Kristinefors 57 Torsby Ble møtt av mekler bra Forventning til mekler var bra Kan anbefale dem

Johnny M
Ekshärad

Sålt ett fritidshus från ett dödsbo.

Nicklas S
Östmark

Har köpt en villa i östmark som mäklaren beskrev som mycket fint och log på fin plats. Mäklaren beskrivning levdes upp till förväntningarna som bildades av hans beskrivning. Kände mäklaren genom en barndoms vän men ändå va han mycket profisionell. Informativt och gav bra beskrivning på hur samhället i öst marknaden var och vad man kunde förvänta sig. Bra bemötande och trevlig person att prata med som verkligen trivdes i det han jobbade som.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack för det Nicklas! Det var jätteroligt att återse dig med din fina familj. Och roligt med fler unga familjer i Östmark Där tror jag ni får det bra!

Jan B
Östmark

Bra kommunikation; köpte skog och Anders och hans medarbetare har hjälpt på ett utmärkt sätt!

Lennart Å
Ambjörby

Vi har köpt hus i Branäs Bra bemötande och vi är nöjda

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tusen tack Lennart! Välkomna till Värmland!

Leif P
Torsby

Köpt fritidshus Bra bemötande av mäklaren precis som jag hade förväntat mig Mäklaren gjorde ett bra och proffsigt jobb. En bra och trevligt samarbete.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack för det Leif, och trevligt att få upp dig till våra trakter!

Stefan O
Torsby

sålt hus smidigt, bra kontakt med mäklaren. Förväntningarna uppfyllda

Brigitte H
Torsby

Hej, ich war sehr zufrieden mit Anders. Ich würde immer wieder mit ihm zusammenarbeiten. Der Verkauf verlief ohne Probleme, alles war gut organisiert.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Vielen dank Brigitte! Beste grusse auch zu Nils und Julia. Ich wunsche Ihnen alle ein schönes fruhling, und Sie sind herzlich wilkommen wenn Sie Schweden besucht!

Geert K
Vitsand

Från start till finish perfekt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Thank You very much and welcome to Sweden!

Carl Andreas S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Anders ger tyvärr skenet av att när konkurrensen är för dålig så behöver man inte prioritera kunden. Mailkorrespondans som är obesvarad i flera månader, inga samtal tillbaka. Vi är tre personer som haft samma upplevelse där en av oss skulle köra 50 mil för att titta på en fastighet. Anders ringde aldrig tillbaka och fastigheten försvann två veckor senare från Hemnet. Det lämnar frågan om Anders är ointresserad, glömsk eller väljer vilka han ska förmedla fastigheter till efter eget tycke(enkelhet?).

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Hej! Tråkigt att läsa om din erfarenhet av oss. Du frågade efter planlösning på en fastighet och tyvärr gick det en vecka innan du fick svar. Vi meddelade då att det tyvärr inte fanns. Vi bjöd samma dag in dig att delta i visning av fastigheten, vilket var förra lördagen. Vi hörde inget från dig och fastigheten är fortfarande en vecka senare kvar på marknaden.Nåt måste ha blivit tokigt nånstans. Vi försöker alltid ta hand om både säljare och intressenter på bästa sätt, för ointresserade är vi minst av allt. Som sagt fastigheten...

Göran B
Torsby

Det är ordning och reda på Anders. Mycket trevlig köpupplevelse. Tack!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack så mycket för fina ord Göran. Hoppas allt blir bra för dig i Kristinefors och välkommen in när du har vägarna förbi.

Ludovic V
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Sålde vårt hus med hjälp av Anders Mattson. Allt gick utmärkt: professionellt, trevlig, engagerat, och snabb. Jätte bra bemötande. Riktig nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack så mycket! Ett nöje att få förmedla ett så fint hus. Lycka till med ert nya boende!

Floyd Sören F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Har köpt en jordbruksfstighet Mäklaren förklarade klart och tydligt alla steg i affären, både rättigheter och skyldigheter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack för det Floyd! Vill alltid vara tydlig, fastighetsaffärer gör man kanske inte så ofta och det är mycket att hålla reda på. Ha det gött!

Lars Kenneth Ronny E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Fritidshus Bra kort och presentation, affären gick så fort så vi hann inte träffas så mycket. ,

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack ska ni ha! Nej det gick med en väldig fart. Ha en fin sommar!

Fredrik W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Ett mycket varmt och personligt bemötande. Upplevde direkt att vi hade lätt att kommunicera. Mycket noggrann genomgång av avtal och kontrakt vid påskrift av köpehandlingar vilket är positivt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack Fredrik! Ni är välkomna till Torsby!

Lena E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Mycket kompetent och erfaren. Lätt att hålla kontakten med. Svarar snabbt på telefon, mail och sms. Rekommenderas! Lena

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Tack Lena! Det var trevligt att arbeta med er!

Ulf L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torsby

Effektiv, vänlig och tillmötesgående, svarar upp snabbt på mina frågor.

Anders M gillar detta