Andreas Persson

Andreas Persson

Andreas Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Andreas Persson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Andreas Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 336 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Persson har haft 76 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

336 omdömen om Andreas Persson

Charlotte N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

En jättetrevlig och kunnig mäklare som man snabbt får förtroende för. Han var alltid tillgänglig när man hade frågor. Kan varmt rekommenderas.

Simon B
Karlskoga

Väldigt positiv erfarenhet. Han har varit trevlig, sympatisk och pedagogisk när han har förklarat processen kring köpet. Han har varit tydlig och konstant/återkommande med sina uppdateringar kring det hela utan att för den skull bli "tjatig", utan han har hört av sig om han haft något att meddela, vilket jag uppskattar.

Jonathan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Centralt

Andreas är bemötande och trevlig att ha att göra med. Alltid glad och positiv när man pratar eller träffar honom. Han är pedagogisk och hjälpsam när han förklarar hur sälj/köp-processen går till och vilket alternativ som funkar bäst utifrån vad man själv önskar. Han lyssnar på ens önskemål och lägger upp en bra plan därefter. Jag har varit väldigt nöjd med Andreas, både när jag köpte min lägenhet och även nu när jag sålde min lägenhet. Ett solklart val!

Simon D
Centralt

Riktigt bra mäklare, hur nöjd som helst! Har både haft Andreas mäklare när jag köpt och sålt lägenhet.

Elin E
Haren

Proffsigt bemötande, bjöd på sig själv. Rak kommunikation inga konstigheter. Förväntade mig en snabb och okomplicerat försäljning. Det var vad jag fick med ett stort plus för att det också gick så snabbt. Kort och gott ett upplägg jag kommer att rekommendera.

Tony E
Centralt

Snabb och smidig affär. Andreas hittade köpare via aktiv matchning och det tog 2 veckor ifrån första kontakt till affären muntligt var i hamn. Han är dessutom alltid tillgänglig för frågor och funderingar, så man känner sig trygg i hela processen. Helnöjd helt enkelt!

Sofia P
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Andreas är en omhändertagande mäklare. Tydlig och samtidigt hjälpsam. Ger goda råd och tips till såväl säljare och köpare. Han finns alltid till hands.

Lena H
Centralt

Trevligt bemötande och tydlig, både vid visning och vid separat möte. Mycket mån om att jag skulle få veta det som behövdes. Rekommenderas!

Taisto K
Karlskoga

Mycket trevligt bemötande fick jag av en väldigt kunnig mäklare som var lätt och prata med. Andreas kunde besvara alla frågor jag hade och lite till. Kändes riktigt personligt och trevligt.

Mikael A
Karlberg

Ett proffsigt bemötande. Hjälpsam och lättsam, fick oss att känna oss trygga i vårt köp.