Christoffer Hallström

Christoffer Hallström

Christoffer Hallström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Christoffer Hallström har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Christoffer Hallström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.6. Christoffer Hallström har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Christoffer Hallström

Yvonne E
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Degerfors

Otroligt trevlig, professionell och ambitiös! Noga med information och återkoppling. Den bästa man kan tänka sig, skulle absolut anlita honom igen! 👌👍😃

Christina H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Christoffer är trevlig tillmötesgående & återkopplar när han sagt. Kan varmt rekommenderas!

Jonas B
Köpte en tomt med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Degerfors

Hellström har nu även hjälpa oss med nya köpet av vår tomt i Degerfors/Hultet. Professionell mäklare med ett leende på läpparna. Rekommenderas varmt.

Hans S
Nedre Aggerud

Christoffer kämpade på, med en sjukt långdragen försäljning. Mycket struliga intressenter och märkliga visningar. Hade, helt klart större förväntningar på försäljningen. Tycker det ofta var jag som säljare som fick ta kontakt med Christoffer, istället för tvärtom..

Fredrik T
Degerfors

Trevlig och tålmodig mäklare som jobbar på bra

Jonas B
Karlshagen

Väldigt bra mäklare med humor. Han gör sitt jobb och gör det bra. Förhoppningsvis kommer jag inte sälja en gång till men gör jag det så kommer jag absolut kontakta Christoffer igen.

Bengt P
Brickegården

Christoffer har varit en bra mäklare under våran försäljning från start till slut. Bra o snabba svar och har varit hjälpsam under hela processen. Kan rekommendera han och vi är verkligen nöjda med han

Solgun P
Brickegården

Christoffer har hjälpt oss till100% med våran försäljning. Fått svar på våra frågor o bra information under hela processen med försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera han och resten av kontoret

Elin H
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Brickegården

Enkel att ha att göra med. Bra på återkoppling och väldigt trelig. Gick igenom flyttprocessen på ett enkelt vis men vad ändå infomrativ.

Benny L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Sandviken

Trevlig, tydlig, förtroendeingivande