Andreas Persson

Andreas Persson

Andreas Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Andreas Persson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Andreas Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 348 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Persson har haft 75 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

348 omdömen om Andreas Persson

Sofia L
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Lämås

Professionell, lättsam och allltid ett trevligt bemötande. Vill man ha en trygg och bra affär ska man utan tvekan ha Andreas som mäklare.

Benjamin N
Lämås

Kanon mäklare, hela processen gick väldigt smidigt

Linda K
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Lämås

Andreas har ännu en gång gjort ett fantastiskt jobb med en försäljning åt oss. Han möter en alltid med ett leende, han är glad och trevlig och det viktigaste av allt, han kan sitt jobb. Han har också funnits där när vi köpt fastigheter av andra mäklare, gett tips och råd och helt enkelt funnits där, vilket är guld värt. Säljer vi någon mer fastighet i framtiden så vet vi redan vilken mäklare vi kommer att anlita. Tack Andreas för denna gång! Hälsningar Martin och Linda

Jenny L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Grym och lyhörd mäklare som gör det lilla extra

Ann J
Rävåsen

Är jättenöjd med allt Andreas har hjälpt mej med i en jobbig stund. Lägenheten var ett dödsbud. Han har förklarat processen lungt o noggrant.. Kunde inte vara mer nöjd. Tack Andreas

Amanda B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Rävåsen

Skulle rekommendera Andreas till alla! Väldigt duktig, driven, erfaren och behjälplig mäklare! Är verkligen så nöjd med hela processen för det var första gången jag köpte lägenheten så det var väldigt mycket nytt, men Andreas var så hjälpsam och gjorde det lätt och smidigt! Har inget negativt att säga om han, rekommenderar extremt starkt!!

Emily L
Karlskoga

Andreas Persson är en mycket ödmjuk mäklare vi har tillit och starkt förtroende för. Han är mycket kunnig och proffsig i sitt bemötande.

Maria S
Karlskoga

Upplevdes seriös och ärlig. Snabb och smidig försäljning.

Peter C
Karlskoga

Trevligt och profsigt bemötande.

Daniel B
Karlskoga

Lugn, trygg och pedagogisk genom hela affären. Var lätt att få svar på frågor (dom var många!). Rekommenderas verkligen. Tack Andreas!