Charlotte Johansson

Charlotte Johansson

Charlotte Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Charlotte Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Charlotte Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.7. Charlotte Johansson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra!

202 omdömen om Charlotte Johansson

Eva-Lena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Trossö

Absolut ett trevligt och professionellt mottagande. Bra information och svar på våra frågor.

Svar från Charlotte Johansson

Hej stort tack för ert omdöme:) Ha en fin dag!

Elsa Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Långö

- proffsig - trevlig -förtroendeingivande

Svar från Charlotte Johansson

Tack snälla för det fina omdömet 🤗

Lena O
Långö

Jag blev bemött på ett både professionellt och personligt sätt, vilket kändes betryggande. Tack!

Svar från Charlotte Johansson

Å tack snälla Lena för det fina omdömet :) Trevlig helg!

Johan L
Köpte en tomt med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Trevlig och bra på alla sätt. Kunnigt och proffsigt bemötande.

Hej Johan stort tack för det fina omdömet 🤗🙏

Eleine D
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Nättraby

hjälpsam och snäll, med ett varmt och vänligt förhållningssätt till försäljningen av huset. Hon var kunnig om fastigheten och området.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Elaine Tack för det fina omdömet:)

Patrik H
Nättraby

Trevlig. Hjälpsam och kunde svara på de frågor man hade.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Patrik tack för omdömet. Hoppas du trivs i ditt hus🤗

Per H
Malmö

Köpprocessen tog längre tid och blev krångligare än förväntat, vilket var lite av en besvikelse. Jag hade önskat bättre planering och tydligare kommunikation för att göra processen smidigare. Jämfört med tidigare erfarenheter med andra mäklare förväntade jag mig en smidigare och mer organiserad köpprocess. Charlotte som mäklare var dock både trevlig och professionell.

Svar från Charlotte Johansson

Hej Per ja tyvärr kan såna här otraditionella övertagandeprocesser bli komplicerade med banker då det inte är något "traditionellt köp" och tyvärr kan man inte undkomma postgången heller. Det smidiga hade varit om man kunde skriva under avtal digitalt, men det går inte pga lagen. Vi får bara lösa det så gott vi kan med de förutsättningar vi ha till hands:) Ha en fin dag!

Kai S
Trummenäs

It was always a very professional cooperation and me and my wife feld very safe in that difficult project buying a house in sweden as a german living in german. We always get quick respond to all of our questions. Thanks for that! Best Regards Kai and Anja

Svar från Charlotte Johansson

Hallo Kai! Thank you for the great review. Hope you will enjoy the house in Sweden.

Arne J
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Lösen

Hon är en bra o trevlig person som vet vad hon gör , jag har köpt o sålt hus förut,

Svar från Charlotte Johansson

Hej Arne stort tack för detta omdöme. Ser fram emot nästa husförsäljning med dig:)

Sebastian L
Trossö

Charlotte har varit tillmötesgående och professionell på alla sätt från första kontakt tills jag skrev på kontraktet för min nya bostad.

Hej Sebastian Stort tack för det fina omdömet 🤗