Ludwig Åhlund

Ludwig Åhlund

Ludwig Åhlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Ludwig Åhlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Ludwig Åhlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.9. Ludwig Åhlund har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

178 omdömen om Ludwig Åhlund

Sedan starten hos Reco 2020
Sofie M
Köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hällabrottet

Ludwig var mycket proffesionell under hela processen. Han var tillgänglig och snabb att svara på frågor och funderingar. Han fick mig som köpare att känna mig trygg genom hela affären.

Oscar L
Hällabrottet

Jag och min sambo blev väldigt professionellt bemötta av Ludwig och han kunde svara på nästan alla frågor. Han var även väldigt flexibel så husaffären gick väldigt snabbt och smidigt.

Lena F
Sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hällabrottet

Engagerad och har ett mycket gott bemötande. Är kunnig och tydlig som uppskattas mycket.Jag kan varmt rekommendera Ludwig som fastighetsmäklare.

Ulf F
Hällabrottet

Bra jobbat trevlig duktig är en bra Mäklare

Kristin S
Åbytorp

Ludwig levde upp till våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Han höll oss uppdaterade, återkopplade snabbt och guidade oss som säljare genom processen där vi fick fatta besluten utan press. Trots en dålig marknad att sälja på så var han alltid positiv och hjälpsam. Rekommenderas!

Mhd Bassam A
Kumla

Han är bra erfarenhet och han bra och förstår vad jobbar. Tack så mycket

Bahram Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hallsberg

Jätte trevlig mäklare som ser till att kunden alltid blir nöjd. Han är hjälpsam och professionell inom sitt område

Tobias E
Södra Mos

Ludwig gav ett ödmjukt och bra bemötande. Han var kunnig och uppfyllde alla våra förväntningar utifrån pris och tid. Det blev en snabb och smidig husaffär. Han gav oss råd längs med vägen och stressade inte på oss. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Ludwig.

Karin K
Hällabrottet

Vi har varit mycket nöjda med hur Ludwig skötte försäljningen av vårt hus. Han uppdaterade oss hela tiden om hur det låg till med annonsering och kundintresse. Gick alltid att nå om vi behövde fråga om något. Vi kan varmt rekommendera honom. Karin o Leif Kristensson

Ida K
Kumla

Ludwig har varit en fantastisk mäklare som erbjudit trygghet och kunnighet genom hela fastighetsaffären. Rekommenderar honom varmt!