Helene Åhlund

Helene Åhlund

Helene Åhlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Helene Åhlund har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Helene Åhlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.9. Helene Åhlund har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa människor att förändra sin boendesituation.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag jobbar med hjärtat, vill att alla ska vara nöjda efter avslutad affär. Jag är öppen, ärlig, spontan och älskar mötet med nya människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar padel, roligaste sporten!

87 omdömen om Helene Åhlund

Sofie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Centrum

Jag har upplevt Helene som väldigt vänlig och hjälpsam både gentemot mig och potentiella köpare! Alltid nära till hands för att svara på frågor och det har gått väldigt snabbt och smidigt. Skulle absolut rekommendera Helene som mäklare!

Helena B
Sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren. Hon ingav ett stort förtroende och visade på en stor kunnighet och noggrannhet under hela processen. Vi är MYCKET nöjda med hur hon hanterade försäljningen av vår fastighet. Vi kommer absolut anlita Svensk Fastighetsförmedling i Kumla igen.

Mats O
Köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hallsberg

Ett rakt tydligt trevligt och informativt sätt Och framförallt personligt Förväntningarna var att få handledning Och att få hjälp och information i budgivningen Vi kände oss trygga i budgivningen och genom att vi fick en personlig handledning så kände vi oss trygga Rak tydlig information Personligt bemötande och att man känner sig omhändertagen Tillmötesgående sätt i våra önskningar Och ett flexibelt och okonventionellt sätt

Svar från Helene Åhlund

Tack Mats! Jag är så nyfiken att få komma tillbaka och ser hur ni tagit fasta på läge och fastigheten. Önskar er allt gott!

Anita S
Kumla

Helen har skött min bostadsförsäljning på ett proffsigt och föredömligt sätt. Hon värnar om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Jag skulle anlita henne igen om det skulle bli aktuellt. Hon är klart bäst!

Svar från Helene Åhlund

Tack Anita för ditt omdöme! Tänk vad snabbt och bra det gick att hitta en köpare till dig. Hoppas ni kommer trivas på nya stället. Du fick mycket fin och bra hjälp av Jennie och Brukets inredning 😊

Maria B
Centrum

Helene är hjälpsam, trevlig och lösningsfocuserad. Har god kännedom om området. Tack även till mäklare Ludwig för bra hjälp under sommaren!

Svar från Helene Åhlund

Tack Maria för att du gav oss förtroendet att förmedla bostaden!

Mats Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

En begåvad och ärlig som delar med sig av sin kunskap som mäklare

Tack Mats! Tänk att det blev tredje gången gillt 😊

Ingrid I
Centrum

Fantastiska Helen Åhlund jag ger dig högsta , du ställer upp när det kärvar till sig, oavsett tid, du löser problem snabbt och smidigt, jag är så lycklig att du är en av min mäklare. . Du ledsagar mig till köpet på Fabriksgatan 6.. Tack för att du finns ,en stor eloge. .

Svar från Helene Åhlund

Tack Ingrid! Det är mitt jobb som mäklare att hjälpa mina kunder.

Henrik F
Askersund

Bra, tydlig och har god kännedom om fastigheten och området

Svar från Helene Åhlund

Tack! Hoppas ni kommer trivas i Stenboda precis som säljarna gjort!

Carolina A
Köpte sin bostad med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Hjälpsam, trevlig och kunnig. Detta är våran första (och största) husaffär och det har känts så tryggt hela vägen. Vi fick hjälp att prata med banken då det var lite speciellt med detta objekt.

Svar från Helene Åhlund

Tack! Alla objekt är speciella, men detta var lite extra. Då får man göra det lilla extra :) Tror att ni kommer trivas och bo länge på stället. Tack för feedback!

Jeanette S
Kumla

Ett proffsigt bemötande som utstrålar trygghet. Vi kände oss trygga och lugna i denna affär. Kan bara varmt rekommendera denna mäklare. Peter och Jeanette

Svar från Helene Åhlund

Tack Peter och Jeanette! Ni vet när det är dax för huset :)