Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Larsson har haft 10 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-04

20 omdömen om Alexander Larsson

Anna B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Frillesås

Väldigt tillmötesgående, jordnära och trevlig. Det känns genuint, äkta och tryggt med Alexander som mäklare. Skulle varmt rekommendera honom som en pålitlig och stabil mäklare.

Ulla J
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Alexander var från början artig och intresserad. Visade ett stort engagemang då vi fick komma och se huset två gånger. Pedagogisk och tydlig vid vår kontraktsskrivning. Kan varmt rekommenderas! Ulla & Hans

Svar från Alexander Larsson

Tack Ulla! - Hoppas att ni kommer trivas i erat nya hem och att ni får nya fina minnen tillsammans!

Kristina G
Kungsbacka

Lyssnade in våra behov och agerade snabbt i det mesta. Trevlig och tillgänglig. Fick ett mycket fint bemötande.

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Kristina för dina fina ord, men även gällande förtroendet från erat håll. Önskar dig all lycka till i framtiden!

Martin N
Kungsbacka

Snabba återkopplingar och ett väldigt trevligt bemötande

Svar från Alexander Larsson

Tack Martin! Jag önskar er all lycka till i erat nya hem!

Hans A
Kungsbacka

Alexander Larsson var ambitiös och noggrann.

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Hans! Är så glad att allting gick bra för er tillslut. Önskar dig allt gott!

Lilian H

Entusiastisk, glad , trevligt bemötande

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Lilian! Är så glad att allting gick bra för er tillslut. Önskar dig allt gott!

Maja N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Mkt trevligt bemötande, bra kunskap om lägenhet o förening. Fick snabb och regelbunden uppdatering under säljprocessen. Var delaktig i planering av visningar mm. Rekommenderas varmt!!

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Maja! Jag är tacksam för ditt förtroende och önskar dig all lycka till i framtiden!

David G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

En mycket noggrann och hjälpsam mäklare

Svar från Alexander Larsson

Tack David - Önskar er all lycka till och att ni kommer trivas i erat nya hem!

Emma S
Fjärås

Alexander försökte på alla sätt att hjälpa till både för oss som köpare och för säljaren. Han var väldigt mån om att allt skulle klaffa och att båda parter skulle bli nöjda.

Svar från Alexander Larsson

Tack Emma för ditt omdöme! Hoppas ni kommer trivas i erat nya hem!

Sara E
Kungsbacka

Alexander är en mycket engagerad och kompetent mäklare! Han är lättillgänglig och svarar alltid på de frågor man har med kort varsel. Svaren han ger visar på noggrannhet och att han läst in sig i de olika ärendena. Han har ett tålamod av guld och är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Rekommenderar varmt Alexander!

Svar från Alexander Larsson

Tack Sara! Är så glad för din skull att vi tillslut lyckades hitta ett nytt hem till dig! Jag hoppas du kommer trivas och jag önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänlig hälsning, Alexander.