Maxine Mazy

Maxine Mazy

Maxine Mazy är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Maxine Mazy har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Maxine Mazy har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 380 omdömen med ett betyg på 4.9. Maxine Mazy har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

380 omdömen om Maxine Mazy

Sedan starten hos Reco 2018
Hussain A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Maxine har varit grym och väl påläst! Så kändes väldigt tryggt att köpa min första lägenhet med hennes hjälp.

Thomas A
Eknäs

Jag blev bemött mycket trevligt. Hon var mycket proffsig kunde sin sak En mycket trevlig upplevelse

Ingela A
Eknäs

Proffsig! Trevlig! Kunnig! Glad!

Frej-Patrick L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eknäs

Maxine är synnerligen kompetent och är mycket trevlig att ha att göra med. Ordning och reda.

Jonas S
Sickla

Jag har inget annat än lovord för Maxine, i en ganska strulig försäljning så tycker jag hon gick "above and beyond" av vad man kan tänkas en mäklare ska behöva göra. Jag litade fullt ut på henne och hennes rekommendationer som tillslut landade i ett pris jag kunde acceptera.

Ingela Marie N
Nacka Strand

Professionell, noggrann, svarar snabbt på frågor, Lotsar tryggt säljare och köpare under processen. Mycket trevligt bemötande, glad med glimten i ögat. Skulle absolut vända mig till Maxine igen om det vore aktuellt!

Jenny W
Jarlaberg

Maxine är engagerad, kunnig och fick mig att känna mig trygg med försäljningsprocessen trots det utmanande marknadsläget. Bra löpande återkoppling sammantaget en väldigt trevlig och duktig mäklare!

Annika W
Sickla

Maxine är proffsig och tydlig. Affären löste sig smidigt!

Andreas N
Sickla

Stort kundunderlag som gav snabb affär.

Anton J
Finntorp

Tät och professionell kontakt. Snabb att besvara frågor gällande objekt och process.