Joel Andersson

Joel Andersson

Joel Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Joel Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Joel Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.7. Joel Andersson har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Joel Andersson

Sedan starten hos Reco 2020
Bengt P
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Hagaby

Vi blev väl bemötta när vi köpte vår nya bostad av Joel ! Kände direkt att Joel skulle sälja vårt hus och nu är det gjort ! Vi är mer än belåtna med hans engagemang.Han har skött sig ypperligt , korrekt, hållit oss väl informerade med tät kontakt. Dessutom är han trevlig !!! Svensk Fastighetsförmedling kan vara stolta över Mäklare Joel Andersson, Vi kommer varmt att rekommendera Joel !

Tomas J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Bra val av mäklare. Goda råd, snabbt och smidigt sålt innan budgivning.

Doris Ann-Katrin H
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Trevlig och korrekt! Ordnar efter önskemål. Kanske lite stressat intryck ibland. Inte fullföljt riktigt allt som utlovat, som att överlämna kontraktet och lämnat några frågor obesvarade, så en lite svag fyra.

Lise-Lott A
Odensbacken

Mycket bra och duktig mäklare. Hela försäljningen av huset har gått mycket bra och snabbt . Finns inget negativt att säga.

Kristin H
Köpte sin stuga med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Trovärdig, serviceinriktad, bra uppföljning och trevlig.

Gunnel K
Sålde sin bostad med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Bra bemötande. Saklig information.

Bengt P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Vi fick en bra kontakt och svar på alla frågor. Med ett trevligt och tryggt bemötande!

Jan J
Odensbacken

Enligt vadjag förvarade mej. Bra info och återkoppling.

Ing-Marie E
Nora

Saklig, engagerande, trevlig.

Hannah S
Fellingsbro

Joel är tillmötesgående och flexibel. Vi kände oss väldigt trygga i samarbetet och fick snabbt svar på frågor och funderingar. Hundra procent nöjda!