Svensk Fastighetsförmedling Skara

Svensk Fastighetsförmedling Skara

3.8
Ring 0511-130 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Skara! Är du påväg att flytta till Skara och en av Sveriges äldsta städer? Det gör du rätt i, här finns boenden för alla smaker. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna i bostadsdjungeln och hjälper dig att hitta drömboendet, vare sig det ligger inne i centrum...

4 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Skara

Martina S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skara

Vi var bokade på visning och var lovade att få all information om förhandsbud kom innan visningen, så vi kunde vara med i matchen. Fick sedan bara ett sms från mäklaren att huset var sålt på förhand. Vi är så besvikna på hur illa detta sköttes av mäklaren.

Kajsa G
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skara
Axvall

Vi sålde vår sommarstuga och svensk fastighetsförmedling skara var mäklare och det gick otroligt smidigt. Bemötandet var bra och allting funkade trots att vi var tvungna att sköta det på distans

Albin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skara
Skara

Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket bra och serviceinriktad. Har bara gott att säga om henne. En utmärkt bra mäklare!!

Malin L
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skara
Skara

Vi har köpt ett fantastiskt hus på Vårbruksvägen 22 i Skara. När vi kom dit blev vi trevligt bemötta av vår mäklare, kunnig och hade bra koll på huset. Jag hade inte så höga förväntningar, är bättre att ha det så blir man oftast positivt överraskad- vilket jag blev nu. Huset var helt fantastiskt. Eftersom både jag och min sambo är uppväxta i samma område så har man ändå lite koll på husets utsida, men insidan var fantastiskt!