Svensk Fastighetsförmedling Götene

Svensk Fastighetsförmedling Götene

Ring 0511-502 70 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Götene! Götene i Västra Götaland ligger vackert vid sjön Vänern. Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor känner väl till området, och kan vägleda dig till den perfekta adressen, lägenheten eller villan. Eftersom vi har lång och bred erfarenhet av mäklarbranschen kan vi hjälpa...

29 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Börje J
Källby

Har ingen erfarenhet av mäklare Men ni har gjort ett bra jobb full belåtenhet

Catrin F
Götene

Jag är väldigt nöjd. Fått mycket bra bemötande. Mäklare är hjälpsam, proffesionell och sympatisk.

Roger F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Vi bokade en värdering från detta företag, 640.000:- var deras värdering men när en ledamot för mäklarsamfundet var ute fick vi en värdering på 1.300.000:-. Mäklaren som värderade har aldrig sålt en bostad i kommunen och värderingen gjordes från den elev som var med utan att vi godkänt det. Verksamheten är nog bra men Götene kontoret är allt annat än bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Hej Roger, Det är så klart tråkigt att du inte är nöjd. Kundnöjdhet är viktigt för oss. Samtliga av våra fastighetsmäklare har sålt bostäder i Götene kommun och samtliga är även ledamöter i mäklarsamfundet. Faktum är att alla fastighetsmäklare är det. Vi är noga med våra värderingar. Vi ser på statistik, tidigare försäljningar och framförallt görs alla våra värderingar i samspråk efter möte med samtliga 5 fastighetsmäklare i området. Det stämmer att vi ibland har med hos praktikanter ut, detta då det för att få bli registrerad...

Adevija A
Götene

Jag tycker att Svensk Fasrighetförmedling Götene är väldigt bra. Jag är nöjd . Mäklare som jag träffade är bra och trevlig och hon heter Anna Haraldsson Wallin . Jag skulle rekommendera henne för alla som vill köpa bostad. Bästa mäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Vilket fint omdöme, det värmer verkligen. Tusen tack!

Kristina L
Blomberg

Trygghet, kompetens ger förtroende

Bo O
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
Lundsbrunn

Trevligt, bra och professionellt bemötande av Fastighetsmäklaren. Snabb respons om jag hade frågor. Sympatisk person.

Bente P
Källby

Vår mäklare var lätt att nå och svarade på våra frågor. Kändes som en erfaren mäklare vi kunde lita på.

David K
Källby

Hej Jag fick ett väldigt bra bemötande och kände mig trygg från start till mål. Vi hade en bra dialog genom hela resan från uppstart till mål. Mäklaren är jag super nöjd med.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack David. Roligt att höra! Det är precis så jag vill att mina kunder ska känna. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med husförsäljningen!

Tom J
Källby

Bra bemötande och tydlig kommunikation.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack Tom :) ! Jag hoppas ni kommer att trivas jättebra i huset!

Richard S

Lättsamt, proffsigt och bra 👍🏽

Félix K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Götene
Lundsbrunn

Anlitade mäklare Anna Haraldsson och har från start fått ett fantastiskt bemötande och en genomförd försäljning där både jag som säljare och nya ägaren är nöjda och tillfreds med affären. Anna är seriös, ambitiös och med glimten i ögat såg hon till att jag fick riktigt bra betalt för min bostad!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack för de orden Felix, det är alltid extra roligt när man får ett så fint omdöme!

Cecilia U
Källby

3 rums vaning Fantastiskt möte, hjälpte mig till och med att komma till vaningen för att kunna visitera den. Lyssnade pa allt fran mim sida och var det nagot speciellt sa klarade min mäklare alltid att ordna allt för mig. Mina förväntningarna var 10 pa10. Allt gick raskt och kunde inte vara bättre. Hade aldrig väntat mig att allt skulle ga sa fort även om det inte alltid var lätt. Verkligen skulle jag önska att alla var sa hjälpsamma , snälla och altid ha en lösning för allt. BRAVO

Ann-charlotte F
Lundsbrunn

Vi köpte en gård. Mäklaren var behjälplig när det sent dök upp en annan köpare som lade bud direkt till säljaren.

Amara H
Götene

Sålt villa som varit till salu hos annan mäklare i 1,5 år. Såld efter mindre än en månad. Mycket bra presenterad på Hemnet/Svensk Fast:s hemsida.

Tomas E
Kinnekulle

Saklig, trygg i sin roll. Omhändertagande och lyhörd mot köparens önskemål.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack Tomas för ditt fina omdömme. Jag hoppas att ni kommer stortrivas på gården. Det är ju ett riktigt drömställe att bo på!

Rasmus D
Lundsbrunn

Köpt en villa. Trevligt bemötande,hade svar på det väsentliga och det som ej fanns löstes inom en rimlig tid. Allmänt mycket bra.

Catharina Dolk F
Källby

Köpt gård på Kinnekulle, mycket skyddskvalitéer på gården men mäklaren tog reda på det mesta. Trevligt och fint bemötande från mäklaren. Vårt sista husköp i livet, här ska vi få bli gamla hoppas vi. En väldigt bra upplevelse alltsammans-

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack för fina ord! Ett mycket lärorikt ställe att arbeta med och jag hoppas ni ska få ordning på det och trivas! Mvh Anna-Karin

Sofia F
Götene

Vi tog hjälp av victor på svensk fastighetsförmedling Götene när vi skulle sälja vår villa. Kan varmt rekommendera att ta hjälp av victor vid försäljning av er bostad. Ett proffsigt bemötande, stort engagemang och pålitlig. Vi är jätte nöjda med hur vår försäljning gick till.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack för förtroendet att förmedla er bostad och tack för de fina orden! Det har verkligen varit ett trevligt samarbete och jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus!

Mariana C
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Jag har sålt en villa i Blomberg. Anna Karin Andersson har uppfyllt alla mina förväntningar. Kunnig, trevlig o snabb. Varmt rekommenderar henne.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack Mariana! Roligt att få hjälpa till och tack för fina ord och rekommendation!

Tord K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Har varit mäklare. Hon skötte det bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack Tord! Det var härligt att få visa ditt fina ställe!

Murat Melwin Dalh H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Proffsigt och alltid tillgänglig!

Victor S gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack för de fina orden Murat! Hoppas dina föräldrar kommer trivas på nya adressen. /Anna

Lars O
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Intresserad och motiverad av att sälja huset.

Victor S och Anna H gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Det var en ren fröjd att ro om försäljningen av Ert hus! Hoppas ni ska trivas bra i det nya.

Anne-cathrine G
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

försäljning av villa. tarvlig mäklare men som blev något nonchalant under processen. bra hjälp med dokumentation o avtal

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Vad tråkigt att du känner så. Men bra att du delar med dig så att jag kan ta åt mig av kritiken och tänka på detta framåt. Roligt att du känner dig nöjd med avtals- och dokumentationsbiten.

Ingela G
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Jättebra service på alla sätt utom det faktum att min sålda stuga hade ett lågt värde o ändå kostade uppdraget relativt mycket i relation till arbetsinsatserna som gjordes. Jag uppskattar mäklarens arbete mycket . TACK men prissättningen var på tok för hög

Marita Elisabet Z
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Svensk fastighetsförmedling lidköping mäklare stefan andersson Sålt stuga trevligt bemötta

Anna H gillar detta
Lena B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Har köpt hus och även tagit hjälp nu när vi ska sälja vårt hus av Carin D Paulsson Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Så roligt att jag får hjälpa er med era bostadsaffärer. :) Tack för detta!

Linda R
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Vi anlitade Carin D Paulsson för försäljning av våran villa. Från första stund valde vi henne för hennes fina bemötande vid en annan försäljning då vi var intresserade av ett hus. Rekorderlig, saklig, positiv, kunnig, lätt att lyssna på & supertrevlig. Förväntningarna stämde överrens med de vi tyckte & tänkte. Alltigenom är vi jättenöjda & lättade över hjälpen man får igenom hela försäljningen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack för era fina ord och tack för att ni gav mig möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er fina villa!

Martin E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Vi köpte en villa som Anna via svensk fastighetsförmedling sålde till oss. Efter detta hjälpte hon oss att sälja radhuset som vi bor i. Hon har bemött oss väl med god kommunikation där hon fungerat som ett bra bollplank när vi sålde vårat radhus. Eftersom det var första gången vi sålt ett objekt så hade vi inga större förväntningar mer än att vi behövde få det sålt, och detta lyckades Anna med att göra med bravur. Vi är helnöjda!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Götene

Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

Kristina D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Götene

Positivt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes.