Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

• BadgeNineYears
2 197

Köpa eller sälja bostad i Nyköping? Vi är mäklarna med koll på läget! Oavsett om det gäller villa eller lägenhet, köp eller försäljning, har vi god lokalkännedom om bostadsmarknaden i Nyköping och Oxelösund. Vi vet vad köparna vill ha och kan hjälpa dig som ska sälja med allt från värdering via visning till affär. För dig som...

2197 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Sedan starten hos Reco 2017

Mats E
Köpte sitt hus med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Västra Fän

Trevlig och proffsigt bemötande. Vi ville ha en snabb affär och hon löste allt på ett par timmar, fick även dit säljaren så vi fick signa på kontraktet samma dag.

Mikael K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Högbrunn

Vi tog kontakt med Svenskfast på rekommendation från bekanta då vi själva inte bor i Nyköping. Vi har själva sålt och därefter köpt ett antal lägenheter i Stockholm på kort tid och har ibland märkt att vissa detaljer utelämnas eller glöms bort alternativt redovisas på ett grumligt sätt. När vi bad om Kristin antagande och gissningar uppträdde Kristin mycket korrekt och professionellt och utan att skapa orealistiska förväntningar. Nu såldes också lägenheten före utsatt visning i ett område med flertal liknande objekt. Kanske...

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla Mikael för värmande ord. Jag vill göra mitt bästa i varje försäljning och då är det så roligt när det blir bra för alla parter. Tack för förtroendet.

Viktor E
Köpte sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Ett trevligt och proffsigt bemötande med snabb återkoppling vilket ledde till ett snabbt och smidigt köp. Mycket nöjda!

Christopher D
Sålde sitt hus med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Västra Fän

Personlig, trevligt bemötande

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till. Så glad för att vi hittade köparna som tycker så mycket om ditt fina hus.

Filip A
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Vi är så extremt nöjda med Mohammeds arbete! Utöver att han är en helt fantastik person är han utomordentligt bra på sitt arbete. Lyhörd, bra på återkoppling och alltid glad vilket inger ett lugn & en trygghet för oss som sålt sitt hus med honom. Mohammed är bäst helt enkelt!

Sylvia E
Fågelbo

Redan från första mötet har Kristin gett ett mycket professionellt intryck, hon var påläst och engagerad. På en något sval bostadsmarknad lyckades hon få till en försäljning både inom en tidsram och till ett pris som vi på förhand inte hade förväntat oss. Annonsering, fotografering och administration har skötts väldigt smidigt. Frågor som dykt upp under vägen har besvarats omgående vilket ytterligare stärkt vårat förtroende för henne. Sammanfattningsvis skulle jag säga att Kristin är en mäklare med det lilla extra. Vi kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tusen tack för ett fantastiskt samarbete. Jag är så glad för att jag fick förtroendet och att det hela gick så smidigt med nöjda köpare.

Conny O
Sålde sitt hus med hjälp av Rabi Kahlaji en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Svalsta

En trevlig och kunnig mäklare! Rekommenderas

Oliver H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tunabergshalvön

Genom hela försäljnings processen gav Johanna ett välkomnande och professionellt intryck. Hon kommunicerade bra och vi är väldigt nöjda med hennes arbete.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Oliver för din fina reco. Vi ses på tillträdet!

Andreas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Trevlig och serviceinriktad mäklare som ser till att du får dina frågor besvarade.

Anne T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristin Mordal Spaarf en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Femöre

Vänlig, intresserad och lagom "på". Dock märks det ibland att hon är lite ny i branschen.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tusen tack Anne för din fina feedback. Så glad att jag fick hjälpa till med processen att hitta en lägenhet i Oxelösund!

Hassan P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Brandkärr

Trevlig, Hjälpsam och visar mycket erfarenhet kring bostadsmarknaden.

Kristina S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tunabergshalvön

Allt sedan vår första kontakt med Svensk fastighetsförmedling har Johanna agerat proffsigt, snabbt o vänligt samtidigt som hon varit lyhörd för våra frågor o önskemål avseende köpeobjektet. Vi rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling o Johanna Bomans tjänster.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Kristina för ert fina omdöme. Vi ses på tillträdet!

Sandra P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Högbrunn

Visningen var i princip över men trots det välkomnades vi in, vilket ledde till en affär. Mohammed var väldigt tillmötesgående, proffsig och supertrevlig, besvarade våra frågor och såg till att köpet gick enkelt och smidigt för båda parterna. Vi är riktigt nöjda med Mohammed, han förtjänar en guldstjärna.

Mattias K
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Utav jessica blev jag väl bemött, jag tycker hon utförde sitt arbete mycket bra under försäljningen. Tack!

Felix C
Kisäng

Mohammed vad snabb på att återkoppla på frågor, flexibel med visning, trevlig i sitt sätt att vara, tydlig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Utan tvekan en av de, om inte rent utav den, bästa mäklaren som vi kommit i kontakt med. Om vi någon gång säljer vår fastighet kommer vi gärna vilja att det är Mohammed som säljer den.

Rebecka T
Kisäng

Mohammed hade det jag önskar både som säljare och köpare. I detta fall var jag köpare. Han svarade snabbt och var påläst på de frågor vi hade, var flexibel och väldigt tillmötesgående gällande både visning och kontraktsskrivning. Jag fick snabbt en trygg bild av att han inte försökte utelämna någon information. Om vi säljer i Mohammeds område kommer jag vilja att han är mäklaren som hjälper oss. Jämfört med andra mäklare där vi haft svårt att få tag på hen och också väldigt svårt att överhuvudtaget få komma till visning var Mohammed helt outstanding bäst i test. Tack!

Jaana S
Nedre Frösäng

Påläst, engagerad och noggrann.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla för din feedback Jaana. Varmt välkommen till Oxelösund!

Sara M
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Trevlig och kunnig mäklare, lätt att ha att göra med. Köpet gick smidigt och gick att anpassa och ta utanför arbetstid. Väldigt nöjd!

Daniel T
Vallsund

Kunnig, bra bemötande, ordning och reda, snabb respons vid frågor.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tusen tack för värdefull återkoppling. Stort lycka till med flytten till ert nya fina hus i Oxelösund!

Eleonor A
Vallsund

Uppdaterar lagom och är trevlig. Inget att klaga över.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla Eleonor. Stort lycka till med flytten till ert fina hus i Oxelösund, där kommer ni trivas!

Devabarkha E
Nedre Frösäng

En mäklare som utstrålar förtroende och ärlighet. Mycket engagerad i sitt uppdrag och med hög servicekänsla. Proffsigt och lättsamt sätt att kommunicera med oss som säljare och troligtvis även med köpare. Mäklaren levde upp till våra förväntningar av annonsering, fotografering och försäljning. All administration och hantering av försäljningen har utförts noggrant och stegvis. Vi är mycket nöjda med Kristins hantering av vår försäljning av bostaden på Alstigen 20 och kan verkligen rekommendera henne som en av de bästa mäklarna vi har gjort bostadsaffärer med!

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla för dina värmande ord och ärliga feedback. Det är verkligen ett privilegium att få hjälpa människor med den känslofyllda processen att sälja eller köpa bostad, och det bästa av allt är att få uppleva glada och nöjda säljare och köpare. Lycka till nu med ert nya liv söderut i Sverige.

Haris B
Väster

Professionellt genomfört från första till sista möte. Lyhörd och engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Ingela M
Östra Villastaden

Otroligt professionellt bemötande, personlig och alltid trevlig. Håller vad han lovar! Ger goda råd utan att vara puschig, säger ärligt vad han tycker när man ber om det. Tillgänglig! Uthållig utan att verka tappa intresset.

Merianne R
Brandkärr

Vi har blivit proffsigt bemötta av Muhamed.Våra förväntningar var att få bra information om lägenheten och det fick vi dessutom svarade Muhamed bra på andra frågor om byte av bostad. Vi kände oss trygga i hans jobb som mäklare.

Anders M
Östra Villastaden

Muhammed har genom hela processen varit engagerad, tydlig, lätt att nå och har hållit oss informerade. Jag är imponerad av hans tålamod och förmåga att hålla engagemanget uppe hela vägen trots en utdragen process!

Cecilia L
Brandkärr

Mohammed är en väldigt kompetent mäklare och tillmötesgående person. Lyhörd och respektfull. Han är också tydlig och vill alla väl.

Öhman S
Enholmen

Snabbt, effektivt och sakligt. Mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge. Mäklaren visade att han har varit med förut. Snabb återkoppling, stort engagemang och bred kunskap.

Ewa F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Bergshammar

Johanna visade ett trevligt och proffesionellt bemötande och var väldigt flexibel med tider. Kompetent!

Hej Ewa, stort tack för ditt fina omdöme! Johanna

Stina K
Köpte sitt hus med hjälp av Rabi Kahlaji en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Svalsta

Väldigt trevlig och proffsig.

Alexandra F
Väster

Redan i telefon inför första visningen så visade Jessica ett stort intresse för oss som köpare och det bemötandet har vi känt genom hela processen. Jessica har känts förtroendeingivande, varit tydlig och proffesionell både i bemötande och informellt. Vi som köpare är väldigt nöjda i kontakten med Jessica.

Oscar S
Svalsta

Glad och trevlig utan att kännas påklistrad. Saklig och kunnig.

Peder F
Väster

Positivt och trevligt bemötande. Snabb och bra procedur.

Kenth R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Mycket duktig och proffsig och bestämd att vi skulle få ut så bra som möjligt för vår lägenhet.

Annica R
Väster

Jessica är en mycket duktig och driven, vi har fått ett jätte bra bemötande av en varm och positiv mäklare. Hon har varit duktig på att återkoppla hela tiden vad som händer, och hon sålde våran lägenhet fort Och till ett väldigt bra pris.

Olle S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Maria, är nogrann och engagerad. Och brinner även för Nyköping och omnejd.

Tommy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Östra Bergen

Jag fick ett mycket bra bemötande. lägenhetsköpet gick snabbt och smidigt. //Tommy

Hej, Tommy och stort tack för din reco. Vi ses på tillträdet! Johanna

Veronika T
Högbrunn

Jessica är trevlig och väl förberedd. Det är lätt att få kontakt med henne. Hon svarade nästan direkt på mina frågor som jag skickade via sms.

Matilda S
Högbrunn

Vi är väldigt nöjda. Haft bra kommunikation och hon har uppdaterat oss under hela försäljningen! Smidigt och bra

Per Ivar S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Mycket smidigt och professionell mäklare! Rekommenderas starkt!

Ingvar B
Tystberga

Blev väldigt bra bemött av Mohammed från allra första stund. Kom i kontakt med honom genom att jag var intresserad av en annan fastighet som han var ansvarig för. Den fastigheten var inget för mig och då föreslog han att jag skulle titta på Furuvägen 3 för att han trodde det kunde passa mig. Bestämde en tid för visning och han tog god tid på sig när han visade den för mig. Var väldigt lugn och informerande. Varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående då vi varit i kontakt med varandra och gett mig all den information jag...

Adam Ö
Tystberga

Trevligt bemötande, tydlig och mycket snabbjobbad! Jag fick huset sålt innan fotografering och visning i dessa svåra säljtider. Stort tack Mohammed!

Anders L
Väster

Tillmötesgående och med bra råd och känsla vid försäljning av min lägenhet gjorde Mohammed affärsuppgörelsen mycket lyckad trots bistra tider!

Johan H
Väster

Mohammed är en otroligt duktig och sympatisk mäklare som förmedlar förtroende för både säljare och köpare. Han är påläst, effektiv och vill verkligen att affären ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare.

Susanna B
Östra Bergen

Fint och trevligt bemötande! Tydlig i beskrivningarna och förutsättningar. Lyhörd. Tack!

Sandra R
Frösäng

Kristin är så trevlig, saklig och ärlig. Ger inga falska förhoppningar. Min lägenhet såldes på två veckor. Kan varmt rekommendera 🌸

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Tack snälla Sandra - jag blir så glad. Extra roligt att vi lyckades hitta rätt köpare så ni båda är så nöjda. Lycka till i din nya bostad!

Peter I
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Kåbring en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tystberga

Ett vänligt bemötande och en god kunskap

Barbro S
Oppeby

Kristin är en mycket trevlig, glad och lätt person att få kontakt med. Hon jobbar som vi upplevde det snabbt och effektivt och var mycket bra på återkopplingar och uppdateringar av vad som hände under försäljningsproceduren.

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Jag blir så glad för ärlig och fin återkoppling från mina säljare. Att ni är nöjda, samtidigt som att försäljningen gick smidigt i en tid då en del försäljningar tar längre tid, gör mig glad och tacksam. Nu hoppas vi nya köparna skall trivas i sin nya lägenhet på Oppeby.

Boris B
Högbrunn

Allt va bra, jag är mycket nöjd!

Hej Boris, stort tack för din reco! Vi ses på tillträdet! Johanna

Anette L
Oppeby

Lätt snabb och smidig mäklare. Fixade visning direkt samt svarade på frågor under kvällstid så fort vi ringde

Svar från Kristin Mordal Spaarf

Anette - det är roligt att läsa så fin feedback. Att hjälpa till så gott jag kan och ge snabb återkoppling är självklarheter för mig. Stort lycka till i er nya lägenhet!

Stina Linnea F
Skrev om Mohammed Mouaid en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Jag rekommenderar inte mäklare Mohammed Mouaid. Han lägger ut objekt som kommande trots att det ska säljas, verkar ha det som taktik. Förmedlar objekt som totalrenoverade trots undermålig renovering (i mitt fall). Var under visningen mer intresserad av att få fler säljuppdrag. Som så bra mäklare borde han sett dålig renovering kan jag tycka. Mäklaren är trevlig och verkar trovärdig men är mycket snabb med att papper ska skrivas. Flera uppgifter i objektsbeskrivningen var felaktiga, bl.a. månadskostnaden som angetts lägre...