Johanna Boman

Johanna Boman

Johanna Boman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johanna Boman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Boman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Boman har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Johanna Boman

Sedan starten hos Reco 2019
Oliver H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tunabergshalvön

Genom hela försäljnings processen gav Johanna ett välkomnande och professionellt intryck. Hon kommunicerade bra och vi är väldigt nöjda med hennes arbete.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Oliver för din fina reco. Vi ses på tillträdet!

Kristina S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tunabergshalvön

Allt sedan vår första kontakt med Svensk fastighetsförmedling har Johanna agerat proffsigt, snabbt o vänligt samtidigt som hon varit lyhörd för våra frågor o önskemål avseende köpeobjektet. Vi rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling o Johanna Bomans tjänster.

Svar från Johanna Boman

Stort tack Kristina för ert fina omdöme. Vi ses på tillträdet!

Ewa F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Bergshammar

Johanna visade ett trevligt och proffesionellt bemötande och var väldigt flexibel med tider. Kompetent!

Hej Ewa, stort tack för ditt fina omdöme! Johanna

Tommy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Boman en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Östra Bergen

Jag fick ett mycket bra bemötande. lägenhetsköpet gick snabbt och smidigt. //Tommy

Hej, Tommy och stort tack för din reco. Vi ses på tillträdet! Johanna

Boris B
Högbrunn

Allt va bra, jag är mycket nöjd!

Hej Boris, stort tack för din reco! Vi ses på tillträdet! Johanna

Rose-Marie W
Tystberga

Johanna är helt fantastiskt! Vi är så nöjda med allt.

Tack snälla Rose-Marie för din fina reco! Hälsningar Johanna

Björn N
Tystberga

Proffsigt och välkomnande bemötande. Respektfull och tillmötesgående under förhandlingarna. Tålamod och lugn i processen. Trygg affär och nöjd kund!

Stort tack Björn för din fina reco! Vi ses på tillträdet! Johanna

Bjarne K
Nävekvarn

Johanna är en mycket trevlig, påläst och engagerad mäklare - rekommenderas verkligen!

Svar från Johanna Boman

Tack Bjarne för din fina reco. Jag hoppas ni kommer stortrivas i ert trevliga nya hus. Vi ses på tillträdet! Johanna

Ewa B
Nyköping

Gott bemötande, god tillgänglighet, proffsigt och snabbt agerande!

Svar från Johanna Boman

Stort tack för din fina reco Ewa. Vi ses på tillträdet!

Kristina E
Öster

Bra bemötande, tillgänglig och service minded.

Tack så mycket Kristina för din reco! Johanna