Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

• BadgeSevenYears

Funderar ni på att förändra ert boende i Sollentuna? Eller kanske flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Sollentuna, vet vad köparna vill ha och hur prisläget ser ut. Vår BoButik ligger längs Sollentunavägen, strax söder om Sollentuna Centrum och hit är du alltid välkommen när du har frågor eller...

210 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Olle S
Törnskogen

Mycket bra bemötande, av mäklaren, kunnig och erfaren. Blev en mycket bra säljprocess hela vägen från ax till limpa.

Maria P
Törnskogen

Jag har både sålt ett hus och köpt hus för samma mäklare, och är väldigt nöjd med bemötandet och den hjälp jag fått .

Maria P
Sollentuna

Mycket nöjd med mäklaren jag haft, lugn, kunnig, sansad saklig inte puschig och kritiserande, tycker jag haft väldig tur som fick honom som mäklare.

Mary S
Sollentuna

Trevligt bemötande där vår mäklare tog hänsyn till våra önskemål.

Tack själv trevligt att jobba med er. Mvh Mikael

Elin Gunvor A
Kärrdal

Mycket trevligt bemötande. Hög kompetens inom området. Lyhörda, tillgängliga, tillmötesgående och intresserade av att få till en optimal försäljning i den svåra tid som råder kring försäljning av bostäder. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Elin, Tack så mycket för det fina omdömet och för gott samarbete kring försäljningen. Vi ses på tillträdet! //Linda & Carl

Ingrid Maria Christina B
Helenelund

Trevligt bemötande Kort och informativt

Ingrid L
Edsberg

Jag blev bemött mycket trevligt o tjejen var kunnig. Mycket nöjd med Linda

Hej Ingrid! Tusen tack för det fina omdömet. //Linda

Birgitta O
Tureberg

Mäklaren jag mötte var trevlig, påläst och gav ett gott intryck.

Abel Z
Edsberg

Jag är nöjd med den servicen jag fick från starten .

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Abel! Tack så mycket för fint omdöme! Det var ett nöje att kunna hjälpa till :) /Philip

Erik B
Tegelhagen

Affären är inte klar än, ni får nog bättre respons och resultat om ni sänder ut er enkät efter att slutlikvid erlagts till alla fastighetsförmedlingens köpare och säljare/Erik

Katarina A
Tureberg

Mycket professionella och bra bemötande. Vi kände oss trygga i affären med dom

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Tack Katarina för ett gott samarbete kring försäljningen. Hoppas att du och syskonen får en fin höst. /Carl

Armi M
Kärrdal

Fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande i kontakten med Fastighetsförmedling Sollentuna. Kan vekligen rekommendera dem till alla som planerar att sälja eller köpa bostad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Armi, Tack för dina ord, det glädjer mig att du är nöjd med hela försäljningsprocessen. //Linda

Josefin B
Kärrdal

Högsta betyg! Fick snabba svar, fint bemötande och förtroendeingivande stöd i affären.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Josefin, Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas du och barnen skall trivas i erat nya hem. // Linda

Saravana Kumar S
Sollentuna

Philip , was extremely accommodative from the beginning of the process , he took effort to arrange for a private visning ahead of the schedule so we can make up the decision faster. All other process from accepting the offer and signing the agreement with the seller was smooth. We had a pleasant experience with Philip. Thank you, Saravana

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Thank you very much for your kind words Saravana, it was a pleasure helping you and your family. Looking forward to seeing you again on the move in date. Take care! //Philip

Ludvig D
Rotebro

Mäklaren gav ett trevligt och proffsigt bemötande, lätt att ha kontakt med och gav löpande råd och tips genom försäljningen. Jag är väldigt nöjd!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Ludvig! Tusen tack för det fina omdömet och tack för ett bra samarbete. Ha det fint så ses vi på tillträdet :) //Philip

Eric L
Sjöberg

Peter är en av de mäklare jag tycker lyckas göra ett bra första intryck. Överlag är min erfarenhet att mäklare från Svensk Fastighetsförmedling är lyhörda och agerar proffsigt. T ex så var Peter snabb på att återkomma med eventuella frågor om bostaden och följa upp på saker. Dessutom trevlig att prata med i samband med budgivningen samt processen därefter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Eric! Stort tack för dina ord och omdöme! Uppskattar din feedback och ”kvitto” på vad jag alltid eftersträvar i mitt arbete, i en bra process, men framförallt en nöjd kund! /Peter

Viktor T
Centrala Tureberg

Bra och proffsigt bemötande. Aldrig några konstigheter med långa ledtider, högt i tak och lätt till sakliga diskussion.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Viktor! Tack för dina ord och goda samarbete. Kommer, för denna gång:), sakna våra bra diskussioner och samtal. Lycka till med allt och ser fram emot att träffas vid tillträdet! Bästa hälsningar / Peter

Nicolina P
Sjöberg

Jag uppskattade den snabba och effektiva hanteringen av försäljningen av lägenheten, samt kompetensen och det trevliga bemötandet från mäklaren. Stort tack!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Nicolina och stort tack för dina kommentarer och goda samarbete! Hälsningar Peter

Asta J
Rotebro

Tack för ett fantastiskt bemötande! Vi kände oss väl mottagna, fick svar på alla våra frågor. Vi kände oss trygga, helt enkelt. Stort tack!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej! Stort tack för ert fina omdöme och det glädjer mig att ni är nöjda med hela processen. Lycka till med allt och ser fram emot att träffas vid tillträdet! /Peter Andersson

Jaana V
Kärrdal

Väl bemött bra sammanhållning tydlig klarhet hur säljningen av lägenheten skulle gå till och en extra förvåning hur bra och snabbt försäljningen av lägenheten så vi är hur nöjd som helst av all hjälp vi fått.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Jaana! Tusen tack för det fina omdömet, det betyder mycket! Ha det fint så ses vi på tillträdet :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Samuel E
Sollentuna

Mäklaren var välidgt trevlig och enkel att jobba med. Det var mycket nytt för mig då det var min första försäljning av lägenhet, men jag fick snabba svar och tydlig infomation som fick mig att känna att allt var under kontroll. Det enda skulle negativa skulle vara att det kunde ha varit mer samtal över telefon istället för sms.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Samuel! Tack för de fina orden och din feedback! Tar det med mig :) God Jul och Gott Nytt År! Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Marie E
Centrala Sollentuna

Mycket professionellt bemötande och lyhörd för våra önskemål. Lätt att få kontakt med under försäljningsprocessen. Gjorde ett bra jobb under en utmanande tid för bostadsförsäljningar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Marie & Christer! Tusen tack för de fina orden och tack för ett bra samarbete! God Jul och Gott Nytt År! :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Bo Helge Bertil S
Centrala Sollentuna

Philip är mycket sympatisk, engagerad, och tillmötesgående. Hans kunskap och engagemang är förtroendeingivande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Bertil och familj! Tusen tack för de fina orden, det värmer verkligen. Välkomna till Sollentuna! Ser fram emot att ses på tillträdet :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Maria A
Sollentuna

Riktigt, dåligt. Fick inget gehör för vare sig förslag eller önskemål, annonsen blev fel 4-5 gånger trots rättning. Frågelistan slarvades bort. Oengagerad, och ohjälpsam. Det är alltid jobbigt vid så här stora affärer och den här var extra jobbig på grund av attityden. Mitt i sommaren räcker inte som ursäkt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Tråkigt att ni känner så då jag la 14 dagar av min semester på att få ihop er affär.

Matt B
Norrviken

Was great to deal with. Very direct about how things needs to be dealt with theoughout the process so was easy to understand. Could tell he was doing his best to help the seller which i think even as a buyer that is the most important thing

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hi Matt, Thx a lot! Looking forward meeting you nxt year and have a great weekend! rgds, Peter Andersson

Marianne B
Sollentuna

Mäklaren har haft ett väldigt vänligt bemötande,en flexibel kommunikation och gett mig en känsla av lugn och trygghet genom processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Marianne! Tusen tack för det fina omdömet! Det betyder mycket och jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad :)

Rose-Marie L
Norrviken

Peter var omtänksam och förstående i min Situation och var duktig på att återkoppla när något ändras skulle gärna rekommendera Peter om någon skulle sälja

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej och tack för dina ord och mycket goda samarbete! Peter

Joakim Frans Gunnar R
Sollentuna

Mycket trevligt bemötande av mäklaren, och vi sålde innan första visningen för ett pris vi blev nöjda med. Allt gick väldigt smidigt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Joakim! Tack för det fina omdömet och ert förtroende. Vi ses på tillträdet. Ha det fint :)

Josef L
Vaxmora

Förtroendeingivande och snabba på att återkoppla

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Josef. Tack för förtroendet med ert husköp och varmt välkomna till Sollentuna.

Bilal M
Rotsunda

Peter levererade när det verkligen gällde! Vi hade inte så stor förväntningar med tanke på hur marknaden ser ut just nu men Peter gjorde omöjligt möjligt. Han var väldigt transparent från den första dagen och kommunicerade alltid med oss. Vi är mer än glada och imponerade för vi är väldigt nöjda med hur det gick. Peter är lätt att nå och ger användbara förslag. Vi är oerhört glada över att få lära känna Peter och hur han tog hand om vårt hus och tiden han lagt ner.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Bilal med familj! Stort tack för den fina rekommendationen. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med. Ser fram emot att träffas vid tillträdet! /Peter

Arash
Ängstorp

Bra bemötande. Mäklaren var riktigt engegerad och underlättade för oss att få relevanta svar på våra frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Arash! Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas du och familjen kommer trivas i Sollentuna. Ser fram emot att ses vid tillträdet! :)

Mandana R
Kärrdal

Min mäklare är en glad, trevlig och realist peson. Han var ärlig från början gällande sälj situationen och gav inga stora förhoppningar med tanke på omständigheterna i dagens ekonomiska situation. Han är väldigt bra på att höra av sig och driva affärer framåt. Min upplevelse av min mäklare är positivt och kan rekommendera honom vidare.

Hej Mandana! Stort tack för ditt omdöme och goda samarbete! /Peter

Adem I
Tureberg

Carl ar en utmart manniska som vet vad han gjor. Han forsake allt att hjalpa med information for mitt hemkop. Han svarade alla mina fragior. I korthet , Han ar professionel I sitt arbete.

Hej Adem. Tack för de fina orden och varmt välkommen igen. /Carl

Nishant J
Silverdal

Mycket professionell, ärlig, transparent och med hög integritet. Gav mig all tid och uppmärksamhet som behövdes för att svara på mina frågor och funderingar. Mycket nöjd med mitt senaste köp av lägenhet genom Peter Andersson och hans kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Högt rekommenderad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Nishant, Stort tack för ditt fina omdöme och goda samarbete. Mycket uppskattat. /Peter

Charlotte B
Silverdal

Vi har varit mycket nöjda med köp och försäljningar! Trevligt bemötande och snabb återkoppling.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Lotta! Stort tack för ert omdöme och ser fram emot att snart ses igen! /Peter

Martinho L
Sollentuna

- The broker treated me with outstanding respect and provided a good service throughout the purchase process. Always quick to reply to my communications. - The broker surpassed my expectations in the quickness of response to communications and handling of the process. However, I had expected to have been helped more by the broker in the price negotiation, but it's understandable as the broker is primarely servicing the seller not the buyer. - My overall experience with the broker was great. The broker is very professional,...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hello Martinho! Thank you very much for the great review and your kind words, it was a pleasure and I hope you will enjoy your new home :)

Marianne T
Ängstorp

Proffsiga. Vi möttes av en glad och mycket trevlig Philip. Mycket kompetent och en duktig informatör. Svarade på mail i en snabb återkoppling, både på vardagar, helger o kvällar. Han har verkligen hamnat på rätt yrkesval. Vi är jättenöjda med honom likaväl som företaget.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Marianne och Lasse! Tusen tack för det fina omdömet! Det var ett nöje att hjälpa er och jag ser fram emot att ses på tillträdet :)

Rutvika A
Kärrdal

Det gick supersmidigt och snabbt att jobba med Peter och få lägenheten såld.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Rutvika! Tack för din feedback och mycket uppskattat. Lycka till med er ny bostad och ser fram emot att ses vid tillträdet! /Peter

Muntazir M
Sollentuna

Mycket trevlig bemötande. Philip sköter allt på ett professionellt sätt. Smidig affär. Jag känner mig nöjd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Muntazir! Tack för det fina omdömet, det var ett nöje att hjälpa er. Ha det fint så ses vi på tillträdet :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Jaya Srinivas A
Töjnan

It was okay. It would be great If broker can give overall outlook of Housing Market and current as well as future trends.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hi Jaya! Thx for your feedback. I am sorry that you do not feel that you got enough information, in spite of all hours and time I have been trying helping you out with the above topics. Congrats to your new house and looking forward meeting you when you are having access to the house. Best regards, Peter

Xia-Ling Y
Töjnan

Jag har både köpt och sålt mina bostäder med Peter som fastighetsmäklare. Hela hans arbetssätt genomsyras av ett stort engagemang, driv, flexibilitet och professionalism. Mycket nöjd och mina allra bästa rekommendationer.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Challe! Stort tack för dina superlativ! Det har varit ett sant nöje att arbeta med dig både som köpare och säljare! Che, Che! / Peter

Chien-Hsun L
Edsberg

Bra och omedelbar feedback när jag har frågor, frekvent uppdatering om status för processen. Väl förklarad steg för steg procedur om hur försäljningen kommer att bli. Högt rekommenderad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Tony! Tack så mycket för det fina omdömet och tack för ett bra samarbete. Ser fram emot att ses på tillträdet :) Trevlig helg! Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Malou R
Sollentuna

Mycket bra bemötande, snabb att svara och återkoppla. Fick lägenheten såld till bra pris snabbare än vad jag trodde.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Malou! Tusen tack för det fina omdömet! Önskar dig en fortsatt fin sommar så ses vi vid tillträdet :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Varghese C
Sollentuna

Philip Ivarsson is a vary nice agent with timely communication, also helped me for negotiation.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hello Varghese! Thank you for your review! I'm happy that we could make a good deal for everyone :) Best regards, Philip Ivarsson

Inger Helena H
Edsberg

Professionellt bemötande och hantering från första visningen till kontraktskrivningen, vi är väldigt nöjda!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Inger och familj! Tusen tack för det fina omdömet, det betyder mycket! Trevlig sommar så ses vi på tillträdet :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Regina P
Edsberg

Bemötandet var väldigt trevligt och positivt. Själv vågade jag inte hoppas för mycket ,men han var alltid framåt. Man fick förtroendet att det ska gå bra. Och det gjorde det! Han har bra förmåga att hantera folk ,så olika som vi kan vara. Försäljningen gick snabbt och korrekt. Han tog hand om både köparen och säljaren. Tack.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Regina! Tusen tack för de fina orden, det värmer verkligen och jag är så glad att du är nöjd med min prestation! Tack för ett fint samarbete! Önskar dig en fin sommar så ses vi vid tillträdet :) Bästa hälsningar, Philip Ivarsson

Robert G
Silverdal

Vi blev mycket bra bemötta av Peter. Han uppvisade stort engagemang, driv och var inlyssnande. Han återkopplade och utvärderade frekvent. Vi är mycket nöjda med hans fantastiska insats! //Rima och Robert

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Robert! Stort tack för ert fina omdöme, mkt uppskattat. Tack för grymt samarbete och ser fram emot att ses i samband med tillträdet! Peter

Hans T
Häggvik

professionellt, korrekt och effektivt i alla delar, jag ar mycket nöjd. Utmärkt - kan verkligen rekommendera Peter

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Jesper! Mycket tacksam för ditt fina omdöme. Stort tack för gott samarbete. Det har i allra högsta grad varit ett internationellt samarbete, med allt vad det innebär:) Mvh Peter Andersson Svensk Fastighetsförmedling / Sollentuna Peter

Sandra A
Edsberg

Min upplevelse har varit kanon sen dag 1. Vi kände direkt att Peter var en engagerad och trevlig mäklare och det höll i sig. Vi har fått löpande information och tips på hur vi ska tänka. Bara positivt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Hej Sandra! Tack för ditt fina omdöme, mycket uppskatttat! Lycka till med allt och ser fram emot att ses vid tillträdet! Trevlig helg Peter

Erica V
Edsberg

Haft Peter som mäklare, trevlig och energifull, kan absolut rekommendera honom för den som letar ny bostad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sollentuna

Stort tack för dina fina ord, mkt uppskattat! Peter