Anne Kylemark

Anne Kylemark

Anne Kylemark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Anne Kylemark har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Anne Kylemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Kylemark har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Anne Kylemark

Sofia H
Sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Empatisk inkännande och lösningsfokuserad. Anne har varit väldigt tydlig, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att komma i kontakt med. Hon har sett våra behov och på ett lätt och tydligt sätt förklarat och hjälpt oss igenom både försäljning och köp. Vi kan varmt rekommendera henne om du går i säljar- eller köptankar.

Albin R
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Bra och trevligt bemötande av Anne under hela processen. På visningen tyckte vi att det var för mycket intressenter på för kort tid vilket gjorde att den kändes stressat och med sämre möjlighet att prata med Anne.

Samuel A
Köpte en tomt med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Spekeröd

Hon var bra och tillmötesgående

Gisela R
Ucklum

Med entusiasm och ett driv. Trevligt och proffsigt bemötande.

Karin Carlström F
Klövedal

Fick ett bra bemötande av mäklaren, smidigt att få till en visning.

Håkan T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Husaren

Anne var och är proffsig, har hanterat min försäljning från start till mål enligt den tidsram hon sagt och ständigt uppdaterat mig. Min förväntan var att sälja bostaden det gjorde hon... Rekommenderar verkligen Anne.

Paula C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Husaren

Mycket Serviceinriktad! Hon tar reda på fakta snabbt och är lättillgänglig. Hon är förtroendeingivande och ger ett genuint intryck. Vi har ett mycket gott intryck av Anne.

Anna W
Höviksnäs

Ett varmt och öppet sätt som skapar förtroende! Lätt att få kontakt med och ger goda råd och tips inför försäljning och köp! Aktiva i sitt arbete och gör att man gärna kommer tillbaka!

Svar från Anne Kylemark

Tack Anna! Så härligt att du känner dig nöjd med allt. Nu håller vi tummarna för att du finner ditt drömhus 🤗

Helen A
Spekeröd

Vilken underbar mäklare Anne är 🌺 Proffsig och lyhörd från start till slut. Det märks att Anne brinner för sitt jobb, alltid tillgänglig med stort engagemang och vill både säljare och köpare det bästa 🥰

Svar från Anne Kylemark

Men oj! Vad glad jag blir ❤️. Så roligt att du är nöjd. Att både köpare och säljare är helnöjda är ju alltid målet. Tack 😊

Annette F
Spekeröd

Att sälja kan vara en ganska överväldigande affär med mycket att ha koll på. Anne har varit fantastisk att ha vid sin sida genom hela den processen och vida överträffat mina förväntningar på en mäklare. Genomtrygg, kunnig, rak och driven och med en härlig humor. Att hon brinner för sitt yrke förstår man vid första mötet. Anne har också varit tillgänglig, engagerad och mycket aktiv i att hålla mig informerad i allt. Det känns verkligen att Anne vill att både säljare och köpare ska känna att man gjort en bra affär.

Svar från Anne Kylemark

Tänk att få vakna en lördag morgon och öppna sin mail och se denna härliga bedömning ❤️ Så hjärtligt glad och tacksam för att du tagit dig tid att skriva en så lång och fin kommentar.. Det är så här jag önskar att alla mina kunder ska uppleva sin försäljning. Stort tack för härligt samarbete Anette 🤗