Anne Kylemark

Anne Kylemark

Anne Kylemark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Anne Kylemark har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Anne Kylemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.8. Anne Kylemark har haft 24 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

140 omdömen om Anne Kylemark

Carina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Dyrön

Vi fick ett gott bemötande av Anne och hon lyckades att få till en snabb försäljning som vi var väldigt nöjda med.

Svar från Anne Kylemark

Det är roligt när allt bara faller på plats 😊 Tack gör ett gott samarbete och fint omdöme.

Arne S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Dyrön

Anne Kylemark är en professionell mäklare i Stenungssund, som har koll på västkusten. Vi var väldigt nöjda med hennes bemötande och service.

Svar från Anne Kylemark

Tack så jättemycket för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas och blir nöjda med köpet :) Önskar er en fin Valborg.

Sofia H
Sålde sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Empatisk inkännande och lösningsfokuserad. Anne har varit väldigt tydlig, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att komma i kontakt med. Hon har sett våra behov och på ett lätt och tydligt sätt förklarat och hjälpt oss igenom både försäljning och köp. Vi kan varmt rekommendera henne om du går i säljar- eller köptankar.

Svar från Anne Kylemark

Jätte stort tack. Man blir så glad när kunderna är nöjda och ni har också varit helt fantastiska genom allt :)

Albin R
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Bra och trevligt bemötande av Anne under hela processen. På visningen tyckte vi att det var för mycket intressenter på för kort tid vilket gjorde att den kändes stressat och med sämre möjlighet att prata med Anne.

Svar från Anne Kylemark

Tack för fina ord. Ibland blir det tyvärr lite mycket folk på visningarna. Vi försöker undvika det men detta hus var av extra stort intresse helt enkelt ;).

Samuel A
Köpte en tomt med hjälp av Anne Kylemark en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Spekeröd

Hon var bra och tillmötesgående

Svar från Anne Kylemark

Tack så mycket! Hoppas du får byggt ett fint hus som du blir nöjd med fram över :)

Gisela R
Ucklum

Med entusiasm och ett driv. Trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Anne Kylemark

Super tack! Lika bra och trevligt bemötande från er sida gör det enkelt i mitt jobb :)

Karin Carlström F
Klövedal

Fick ett bra bemötande av mäklaren, smidigt att få till en visning.

Svar från Anne Kylemark

Hoppas att du kommer att trivas. Stort tack :)

Håkan T
Husaren

Anne var och är proffsig, har hanterat min försäljning från start till mål enligt den tidsram hon sagt och ständigt uppdaterat mig. Min förväntan var att sälja bostaden det gjorde hon... Rekommenderar verkligen Anne.

Svar från Anne Kylemark

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme. VI ses där ute ;)

Paula C
Husaren

Mycket Serviceinriktad! Hon tar reda på fakta snabbt och är lättillgänglig. Hon är förtroendeingivande och ger ett genuint intryck. Vi har ett mycket gott intryck av Anne.

Svar från Anne Kylemark

Tack så jättemycket. Hoppas ni kommer att trivas :)

Anna W
Höviksnäs

Ett varmt och öppet sätt som skapar förtroende! Lätt att få kontakt med och ger goda råd och tips inför försäljning och köp! Aktiva i sitt arbete och gör att man gärna kommer tillbaka!

Svar från Anne Kylemark

Tack Anna! Så härligt att du känner dig nöjd med allt. Nu håller vi tummarna för att du finner ditt drömhus 🤗