Hans Sommerville

Hans Sommerville

Hans Sommerville är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Hans Sommerville har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Hans Sommerville har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.7. Hans Sommerville har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

68 omdömen om Hans Sommerville

Sedan starten hos Reco 2017
Åke S
Sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Krusboda

Mycket trevlig och kompetent mäklare. Lätt att ha samtal med och återkopplar snabbt. Mycket nöjda med Hans, allt gick väldigt smidigt och smärtfritt, så vi är jättenöjda med allt från första kontakten till försäljningen var klar.

Svar från Hans Sommerville

Tack Åke för ditt fina omdöme. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett ömdöme. Tack för ett bra samarbete och fint att vi har kunnat lösa alla utestående frågeställningar tillsammans på ett bra sätt. Vi hörs vidare inom kort.

Antonia J
Köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Trollbäcken

Toppenbra mäklare som svarade på alla frågor vi ställde, kändes transparent och kunnig. Gav oss som köpare en stor trygghetskänsla. Tack!

Svar från Hans Sommerville

Tack Antonia för att du tog dig tid för att skriva ett omdöme och tack för dina fina ord. Det har varit ett bra samarbete och roligt att arbeta med er som kunder. Ni har varit intresserade och engagerade i ert husköp och då kommer jag också till min rätt.. Vi ses snart igen.

Mattias M
Tyresö Strand

Det kan vara stressigt och svårt att sälja eller köpa ett hus. Jag har gjort det flera gånger. För den som önskar en trygg affär och process - för både säljare och köpare - kan jag varmt rekommendera Hans Sommerville. Han har gett oss den vägledning som behövs och skapat lugn och systematik i alla steg.

Svar från Hans Sommerville

Tack Mattias för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det uppskattar jag mycket! Det har varit ett stort nöje att samarbeta med dig och ett bra lagarbete. Om det finns något mer jag kan hjälpa till med eller om du vill diskutera något annat i framtiden, tveka inte att höra av dig.

Annette M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Centrala Tyresö

Professionell och trevlig mäklare. Jag upplevde mäklaren som seriös och noggrann.

Tack Annette för ditt fina omdöme! Mvh Hans

Bengt Olov M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Centrala Tyresö

Mycket nöjd med handläggning av ärendet (försäljning av bostadsrätt i Tyresö Myggdalsvägen 94) Mycket bra bemötande. Också mycket nöjd med den snabba hanteringen.

Svar från Hans Sommerville

Tack för det fina omdömet. Fint att allt har gått så bra hela vägen och köpare och säljare är nöjda.

Gunilla B
Trollbäcken

Trevligt bemötande,kunnig, pålitlig. Bra svar på alla frågor. Förväntningarna var att utgångsbudet.skulle nås.Tyvärr blev det ej så. Men man får skylla på dåliga tider med höjda räntor och inflation. Spekulanter som budade hoppade av.Flera tyckte det var för mycker renoveringar.

Richard P
Tyresö Strand

Trevlig, seriös och lätt att få tag i.

Eva M
Tyresö Strand

Korrekt och höll oss väl informerade.

Svar från Hans Sommerville

Stort tack för ditt fina omdöme!

Christina B
Centrala Tyresö

Superduktig mäklare med lång erfarenhet. Engagerad och kunnig. Har verkligen funnits där och haft en positiv inställning. Kan starkt rekommenderas.

Svar från Hans Sommerville

Stort tack Christina för ditt fina omdöme!

Mikael H
Centrala Tyresö

Jättenöjd med Hans. Mer än bara det praktiska och fix kring kontrakt så fick man en personlig kontakt och stor dos av sympati i stressen som bostadsköp kan innebära.

Svar från Hans Sommerville

Stort tack Mikael för ditt fina omdöme!