Julia Ljungström

Julia Ljungström

Julia Ljungström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tibro

Julia Ljungström har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Julia Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Ljungström har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Julia Ljungström

Susanne J
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Stenstorp

Proffessionalitet Hjälpsam Tillgänglig

Pia S
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Stenstorp

Engagerad. Snabb återkoppling. Naturlig o trevlig.

Lisa G
Fagersanna

Alltid tillgänglig och supertrevlig!

Thomas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Ljungström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
Tidaholm

Hanterade försäljningen av vår lägenhet på ett professionellt sätt med tydlig information längs vägen.

Torbjörn J
Tibro

Trevlig, kunnig och mycket engagerad samt tillmötesgående. Hon levde verkligen upp till förväntningarna. Vi har funderat på att sälja tidigare men nu kändes mer rätt än tidigare vilket till en stor del berodde på Julia.

Sara W
Karlsborg

Vi är otroligt nöjda med Julia på svensk fasthetsförmedling. Hon levererar en perfekt mix av tydlighet, kunskap, och pepp på ett väldigt personligt och betryggande sätt.

Philip H
Karlsborg

Mycket nöjd. Allt gick smidigt och bra, förklarade allt på ett sätt så man förstod och var mån om att allt skulle vara glasklart!

Linn H
Karlsborg

En trevlig, engagerad och hjälpsam mäklare! Vi kände oss väldigt trygga och nöjda med Julia.

Peter W
Karlsborg

Glad positiv engagerad ansvarsfull. Återkopplar snabbt Julia var väldigt tydlig och översatt sånt som man inte förstår på ett bra sätt. Jag jag har inte sålt något hus innan så jag hade inga förväntningar men kände en stor trygghet i det som skedde så det var för mig har det gått bra.

Frida E
Karlsborg

Julia är otroligt engagerad och det märks att hon brinner för sitt yrke. Hon är lyhörd och är snabb med att återkoppla, vilket man uppskattar som både säljare och köpare. Kan verkligen rekommendera att anlita Julia som mäklare!