Alexander Luhmer-Berglund

Alexander Luhmer-Berglund

Alexander Luhmer-Berglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Alexander Luhmer-Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2024-02. Alexander Luhmer-Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Luhmer-Berglund har haft 2 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-05 - 2024-05

5 omdömen om Alexander Luhmer-Berglund

Sedan starten hos Reco 2024
Louise S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Luhmer-Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Jag fick ett gott intryck av Alexander från start och det visade sig stämma genom hela processen! Han är trevlig ,snabb och ambitiös och framförallt alltid tillgänglig! Kan verkligen rekommendera Alexander på Svensk Fastighetsförmedling och kommer anlita honom igen när jag behöver!

Tanja G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Luhmer-Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Alexander var flexibel och pragmatisk hela vägen. Snabb och smidig affär där både vi som köpare och säljaren var nöjda!

Konstantin F

Professionell och levererar resultat

Fredrik W
Fredhäll

Alexander fick till en försäljning av min lägenhet endast på planritning. Redan från dag 1 så presenterade Alexander en väl uttänkt strategi kring försäljningen och hur jag kunde tänka och agera i olika situationer som kunde uppstå. Alexander jobbade efter en tydlig tidslinje och uppdaterade mig kontinuerligt med en rak och tydlig kommunikation vilket jag uppskattade. Rekommenderas starkt!

Victoria L
Fredhäll

Alexander var tillgänglig och stöttad under hela processen. Han var lyhörd, tillmötesgående och genomförde en snabb affär där båda parter var nöjda!