Alexander Nilsson

Alexander Nilsson

Alexander Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Alexander Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Alexander Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Nilsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

68 omdömen om Alexander Nilsson

Sedan starten hos Reco 2017
Svante D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Bra bemötande ,trevlig och kunnig. Känndes bra från 1a mötet. Kan klart rekomenderas för framtida köp , sälj.

Fredrik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Jag kom in sent i budgivningen på en lägenhet som jag var intresserad av. Jag fick föredömlig service, extra visning och kunnigt bemötande. Jag kände att jag kunde lita fullt ut på Alexander och Svensk Fastighetsförmedling och lade ett vinnande bud. Alla mina frågor fick snabba och kompetenta svar. Hela processen kantades av transparens, glädje och engagemang.

Camilla B
Vasastan

Alexander är mycket förtroendeingivande och rådgivande i sin approach. Uppskattar att han lyssnar av och verkar i säljarens tempo. Vi är väldigt nöjda med Alexanders insats både gånger han har sålt våra lägenheter.

Hazel Pamela M
Rödabergen

Alexander made the process very smooth and I felt I was in safe hands. His experience was very reassuring in what can feel like an uncertain, or difficult market just now. I managed to get the price I was looking for and something I really appreciated was how he kept me updated with regular, clear communications. Have only used Svenskfastighetsförmedling for moving and I will continue to do so!

Ronald E
Vasastan

Proffsig, påläst, anträffbar, lugn och metodisk och inte minst trevlig!,

Christoffer S
Vasastan

Trevlig och respekt full mäklare

Maria W
Vasastan

Betyget avser FREDRIK BRUNNED, då jag aldrig träffat eller sett Alexander Nilsson mer än på bild. Däremot är Fredrik Brunned himla trevlig å bra.

Filip N
Fredhäll

Som köpare upplevde jag Alexander som proffsig och enkel att kommunicera med. Allt gick smidigt, inga konstigheter alls!

Christoffer A
Vasastan

Alexander var otroligt professionell, kunnig och erfaren. Duktig på området (Vasastan) med stor lokal kännedom. Rekommenderas starkt! 5 av 5! Från oss; Christoffer & Carolina

Leif N
Vasastan

Effektiv och snabb försäljning. Det slutliga priset var nära den värdering som Alexander gjort, och passade därför till mina förväntningar. Alexander är mannen som gör det extra när det behövs för att man kan komma vidare med processen.