Anders Gustafsson

Anders Gustafsson

Anders Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Anders Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 272 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Gustafsson har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

272 omdömen om Anders Gustafsson

Victor F
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Brevik

Supermäklare! Rekommenderar varmt!

Inger M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

En trevlig och tjänstvillig person. Rekommenderas varmt.

Marcus S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Överum

Jobbar snabbt och effektivt. Är flexibel och har ett trevligt bemötande båda till säljare och köpare.

Neli O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

Expert, kunnig, pålitlig. Jag är otroligt nöjd och tacksam, Anders Gustafsson hjälpte mig att sälja lgh i ett svårt marknads period, tack.

Jerzy K
Västervik

Vi träffade under visningen av huset på Ejdergåtan en mycket trevlig och profesionell person med den kunde vi få all information om fastigheten. Det var en mycket tillfredsställande visning.

Marita J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Vi fick bra information om visningar och försäljning.

Eddie J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Fick bra information och genomgång av försäljnings förloppet och visningar. Tyvärr blev Anders sjuk och veckan efter var det sportlov så Christin fick avsluta affären.

Ulrika Å
Västervik

Vi är mycket nöjda, har både köpt och sålt via Anders

Christina N
Fimmelstången

Jag har haft Anders som mäklare vid flera försäljningar. Han är alltid lika professionell och lättsam att ha att göra med. Återkopplar alltid och hjälper till vid eventuella frågor. Känns tryggt att både köpa och sälja med hjälp av honom. Christina

Christer O
Loftahammar

Trevligt och kompetent bemötande. Bra beskrivning av i prospektet. Mycket bra vid kontraktskrivningen. Kan verkligen rekommendera Anders Gustafsson.