Anna Jeansson

Anna Jeansson

Anna Jeansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anna Jeansson har varit registrerad mäklare sedan 1989-04. Anna Jeansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Jeansson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett väldigt omväxlande arbete! Många olika bostäder, allt från det enklaste torpet på landsbygden till en exklusiv villa med strandläge. Man träffar många människor i olika livssituationer. Många möten som utvecklar en och ger perspektiv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av branschen, närmare 30 år. Jag är fortsatt nyfiken och gör alltid mitt bästa för att kunden ska få en så god vägledning som möjligt i en av livets största affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag, tillbringar tid i vår lilla stuga i skärgården eller umgås med familj och vänner.

110 omdömen om Anna Jeansson

Sedan starten hos Reco 2017
Bo K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Gertrudsvik Sjöstad

Mucket trevlig och professionel. Snabb med återkoppling vid frågor och fickle might att kännas betydelsefull som kund.

Lars H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Enbart goda erfarenheter. Trevligt bemötande.

Gunilla S
Östermalm

Mycket nöjda! Mvh Gunilla Schöllin Håkansson

Stig E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Fågelbäret

helt enligt förväntan

Jonas H
Loftahammar

Anna Jeansson visade sig ha otroligt mycket kunskap om fastighetsmarknaden i området. Dessutom är hon hjälpsam och tillgänglig för alla möjliga frågor som uppstår runt en försäljning. Anna satte upp ett utgångspris som visade sig vara precis anpassat efter marknadens förutsättningar. Vi är mer än nöjda med att vi valde Anna som mäklare för att sälja vårt hus.

Lars N
Stenhagen

Anna är en fantastik kvinna //Lars Norling

Emma S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Stenhagen

Mycket väl bemött av Anna. Snabb på att svara och återkoppla och tydlig i kommunikation. Vi är mycket nöjda!

Lotta M
Totebo

Tack för bästa hjälpen med försäljning.

Lotta M
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Så smidig och tillgänglig. Tack för hjälp med försäljning.

Hans-Erik B
Sålde sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ankarsrum

Snabb återkoppling, engagerad.