Gustav Hedin

Gustav Hedin

Gustav Hedin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Gustav Hedin har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Gustav Hedin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Hedin har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa att jobba som mäklare är att det är väldigt socialt yrke då man träffar massa fantastiska personer som berättar massa roliga historier om just deras liv. Att man har flexibilitet och kan lägga upp dagarna och veckorna som man vill är väldigt skönt.

Men att just få förtroende till att hjälpa personer som skall göra en stor affär där väldigt mycket pengar är inblandade, det är en häftig känsla.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag vill bli uppfattad som en professionell och ambitiös mäklare som är lyhörd och transparent.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag brinner för sport och jag är aktiv inom hockey, padel, fotboll och golf vi sidan av jobbet.
Men jag försöker också vara med sambon och bara ta det lugnt för att ladda batterierna.

188 omdömen om Gustav Hedin

Sedan starten hos Reco 2020
Felix K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Visby

Fick ett väldigt bra första intryck vid första mötet. Otroligt snabb och smidig försäljning som var över våra förväntningar.

Maja R
Visby

Gustav är verkligen en mäklare av rang! Personlig, kunnig och driven i allt han tar sig an. Han hjälpte oss att sälja lägenheten utanför marknaden på under en vecka från påskrivet förmedlingsuppdrag. Vi rekommenderar starkt Gustav som din nästa fastighetsmäklare!

Anna J
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Lummelunda

Gustav är ödmjuk, inlyssnande och samtidigt tydlig, det har känts helt tryggt att ta sig igenom hela säljprocessen, från början till slut! Tack Gustav!!

Stig E
Kölen

Vi blev väldigt bra bemött och vi fick ett stort förtroende för Gustav. Han kändes väldigt kompetent och erfaren. Han sa att lägenheten skulle säljas snabbt och det gjorde den också. Det var väldigt smidigt för oss då det bara blev en förhandsvisning och sedan var lägenhet såld. Vi var också väldigt nöjd med priset. Gustav har också varit väldigt enkel att kommunicera med och han har alltid svarat på de frågor vi har ställt. Vi är väldigt nöjda med allting!

Jesper A
Öster

Mycket pålitlig, lyhörd och social, väldigt enkel att ha att göra med

Ulrica F
Innerstad

Gustav var genomgående proffsig, vänlig, hjälpsam och tillgänglig, oavsett om jag var spekulant eller säljare. Toppbetyg till honom!

Anton A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Öster

Bra kommunikation med snabb återkoppling. Lyhörd och flexibel. Lugn och trevlig.

Joakim A
Västerhejde

Andra försäljningen tillsammans med Gustav, väldigt nöjd även denna gången!

Kristina W
Sålde en tomt med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Gotlands Tofta

Engagerad, tillgänglig och trevlig.

Marcus B
Kölen

Väldigt snabb och smidig affär där Gustav var otroligt professionell och tillmötesgående mot samtliga parter. Kan varmt rekommendera Gustav!