Svensk Fastighetsförmedling Visby

Svensk Fastighetsförmedling Visby

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby! Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här på Gotland hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att...

688 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Visby

Catharina S
Köpte sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Hogrän

Varit mycket tillmötesgående och snabb med att återkoppla. Det har känts tryggt och proffesionellt med allt.

Andréas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Öster

Trevligt bemötande, tydlig och enkel i sin beskrivning av objektet.

Susanne S
Öster

Blev väl omhändertagen vid första mötet när vi tittade på vårt första objekt, han har ett genuint intresse och är inlyssnande på våra behov och önskemål. Efter att vi valt Johan som vår mäklare och när han kom till vår bostad så var han väldigt seriös och noggrann vilket för oss är viktigt! Vid köpet av vår nya bostad så känner vi stort förtroende för honom samt att han alltid är tillgänglig.

Sophia R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Öster

Tillgänglig för frågor, arbetade aktivt för att sälja lägenheten.

Felix K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Visby

Fick ett väldigt bra första intryck vid första mötet. Otroligt snabb och smidig försäljning som var över våra förväntningar.

Maja R
Visby

Gustav är verkligen en mäklare av rang! Personlig, kunnig och driven i allt han tar sig an. Han hjälpte oss att sälja lägenheten utanför marknaden på under en vecka från påskrivet förmedlingsuppdrag. Vi rekommenderar starkt Gustav som din nästa fastighetsmäklare!

Elsa V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Owen-Berghmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Söder

Mycket professionell, men också en vänlig person som engagerade sig och var mycket flexibel och tillgänglig. Det gav ett tryggt intryck.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack så mycket för det fina omdömet Elsa. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

Anna J
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Lummelunda

Gustav är ödmjuk, inlyssnande och samtidigt tydlig, det har känts helt tryggt att ta sig igenom hela säljprocessen, från början till slut! Tack Gustav!!

Viktor S
Sålde sin bostad med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Alva

Pontus är professionell och vänlig. Han är lyhörd och har varit hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Stort tack

BENGT E
Sålde sin stuga med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Rute

Proffesionell och personlig service genom hela hanteringen.

Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Levide

Vi tycker att Pontus gjorde det som vi förväntade att han skulle göra. Ett bra och noggrannt arbete.

Cornelia A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Vall

Vi har fått ett mycket gott bemötande av mäklaren under både visningar och kontraktsskrivning. Min partner har haft övrig kontakt under budgivning och varit mycket nöjd. Johan har levt upp till våra förväntningar till fullo.

Wonny S
Köpte sin stuga med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Rute

Pontus har alltid återkommit med svar på de frågor vi haft om fastigheten. Han har stor respekt för oss som köpare. Vi kan varmt rekommendera honom som en seriös fastighetsmäklare.

Stig E
Kölen

Vi blev väldigt bra bemött och vi fick ett stort förtroende för Gustav. Han kändes väldigt kompetent och erfaren. Han sa att lägenheten skulle säljas snabbt och det gjorde den också. Det var väldigt smidigt för oss då det bara blev en förhandsvisning och sedan var lägenhet såld. Vi var också väldigt nöjd med priset. Gustav har också varit väldigt enkel att kommunicera med och han har alltid svarat på de frågor vi har ställt. Vi är väldigt nöjda med allting!

Fredrik R
Köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Västerhejde

Påläst på bostaden och tillmötesgående. Lite inaktiv i början av budprocessen men annars bra.

Jesper A
Öster

Mycket pålitlig, lyhörd och social, väldigt enkel att ha att göra med

Ulrica F
Innerstad

Gustav var genomgående proffsig, vänlig, hjälpsam och tillgänglig, oavsett om jag var spekulant eller säljare. Toppbetyg till honom!

Anton A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Öster

Bra kommunikation med snabb återkoppling. Lyhörd och flexibel. Lugn och trevlig.

Joakim A
Västerhejde

Andra försäljningen tillsammans med Gustav, väldigt nöjd även denna gången!

Kristina W
Sålde en tomt med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Gotlands Tofta

Engagerad, tillgänglig och trevlig.

Marcus B
Kölen

Väldigt snabb och smidig affär där Gustav var otroligt professionell och tillmötesgående mot samtliga parter. Kan varmt rekommendera Gustav!

Paul V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Visby

Påläst och tydlig. Lugn. samlad och samarbetsvillig. Inget är omöjligt med gott tålamod..

Per N
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Roma

Mycket trevlig mäklare som både hjälper säljare Ock köparen att nå sina mål ,märks tydligt att Han har lång ock bred erfarenhet Högsta betyg👍👍 Mvh Per o Marie romakloster

Leif T
Visby

Jag har ingen direkt uppfattning då kontakten med mäklaren till största delen gick via min bror.

Julia A
Roma

Väldigt bra bemötande samt intresse av att hjälpa till att sälja / köpa! Vi är super nöjda!!

Peter B
Dalhem

Av de mäklare vi haft att göra med i den här försäljningen är Johan den som, redan från start och ända in i mål, varit lyhörd, aktiv och hela tiden på tå. Johan är rak och tydlig i kommunikationen både mot säljare och köpare. Han har på ett mycket bra sätt hållit oss uppdaterade utan dröjsmål vid varje händelse och kontakt med spekulanter. Dokumentationen, och genomgången av den vid försäljningen, var exemplarisk. Vi rekommenderar varmt Johan.

Malin S
Visby

Gustav Hedin är en proffsig mäklare som jag upplevde väldigt mån om att göra alla parter nöjda. Gustav kändes påläst och var ofta tillgänglig, vilket skapade en trygghet för oss. Han var lyhörd och samtidigt bra på att argumentera. En toppenmäklare!

Philip S
Tofta Gnisvärd

Väldigt bra bemötande, snabb hantering av budgivare, bra och tät kommunikation samt bra dialog kring avslut och genomförande av kontraktskrivning.

Kerstin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Tofta Gnisvärd

Pontus har från första stund varit mycket hjälpsam, korrekt och ärlig. Kan bar ge honom våra bästa rekommendationer.

Sven Johan J
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Östergarn

Trevlig, tillgänglig och kunnig.

Bengt E
Vall

En kunnig, förtroendegivande och trevlig mäklare som var lätt att kommunicera med och som hanterade vårt ärende effektivt. Beklagar att hon nu avslutar sitt engagemang hos Svensk Fastighetsförmedling, Visby

Rune B
Ireviken

Jättebra bemötande! Vi gjorde upp en plan hur försäljningen skulle gå till! Vilket ledde till att ire såldes! Kontakten med mäklaren fungerade utmärkt, höll kantaten regelbundet!

Katarina Ö
Visby

Väldigt trevlig och professionell. Snabb hjälp och snabb affär till allas belåtenhet.

Anna N
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Östra Vi

Kunnig, bra på att lyssna vad kunden vill, bra bemötande, vill göra det bästa för kunden samt bra återkoppling

Sebastian R
Dalhem

Marie var superproffsig från början till slut. Trevlig, uppstyrd, noggrann, engagerad, strategisk. Har inget mer att önska.

Frida C
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Länna

Marie har ett fint bemötande hos alla sina kunder, hon är ärlig, humoristisk, positiv och noggrann. När Marie pratar och berättar om en fastighet som hon skall sälja är hon väl förberedd och kan svara på frågorna som ställs av kunden utan problem, och är duktig på att förklara om det är något man inte förstår. Marie är en mäklare som jag upplevt har intresse för sitt arbete och får kunden att känna sig trygg och välkommen. Jag är till hundra procent nöjd med både mäklaren och mitt köp.

Lars C
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Länna

Kunnig, pedagogisk, påläst Motsvarade högt ställda förväntningar

Gabriel M
Köpte sitt hus med hjälp av
Bäl

Vi hade fått alla frågor svarade så bra Marie bara kunde och hade tacklat en ny sorts problem för henne på sånt effektivt sätt tycker jag och har lyckats rädda situationen utmärkt ✨️

Mariuca Dana M
Köpte sitt hus med hjälp av
Bäl

Maria var mycket snäll och förklarade villkoren i kontraktet mycket väl och erbjöd sig att hjälpa oss med allt vi behövde.

Lotta R
Bäl

Hon är snabb, effektiv och kompetent. Sköter sitt uppdrag.

Jenny B
Väskinde

Professionell och oerhört tillmötesgående. Med trygg hand har hon guidat oss igenom försäljningen av vårt hus, alltid närvarande och redo att besvara våra frågor och funderingar.

Susanne B
Ireviken

Mycket trevlig och försäljning gick fort och bra!

Britt-Inger Marie A
Norr

Pontus Hederstedt var kunnig om lägenheten och bostadsområdet samt svarade på alla frågor på ett vänligt och faktamässigt sätt. Han upplevdes som mycket kompetent. Dessutom snabb och effektiv i samband med kontraktskrivningen. Vi fick mycket god service. Ja, en riktigt bra och modern mäklare!

Ehab M
Roma

Glad och trevlig. Ordning och reda. Snabb och tillgänglig.

Emil K
Köpte sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Gotlands Tofta

Gustav är kanon. Allt har rullat på galant 👍

Mari N
Sålde sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Norrlanda

Vi har haft kontinuerlig kontakt och diskuterat olika lösningar på hur vi ska dela upp och sälja fastigheten och han har varit lyhörd för mina förslag. Det är en fastighetsfördelning vilket gör det svårare att sälja men mäklaren har kontaktat alla potentiella köpare och försäljningen gick snabbt och smidigt. Mäklaren tar regelbunden kontakt och uppdaterar mig med den senaste informationen.

Clary W
Sålde sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Fårö

Gustav är trevlig och tillmötesgående, han är lätt att få kontakt med och hjälpsam. Han är kunnig och ger ett tryggt intryck. Kan varmt rekommendera Gustav Hedin Försäljningen gick smidigt och snabbt till ett pris som jag förväntade mej. Jag är väldigt nöjd. Det hann aldrig bli allmän visning av huset ,det såldes innan dess. Han skötte budgivning och försäljningen snabbt och smidigt

Kim L
Visby

Snabb och smidig affär! Köpte tidigare lägenheten förmedlad av Fastighetsbyrån men upplevde inte alls att deras mäklare var närvarande, tillgänglig eller särskilt intresserad. När jag nu själv skulle sälja och hittade Gustav, som dels förmedlat många lägenheter i området med god värdering, dels fått många goda omdömen från både säljare och köpare - så var valet givet och jag ångrar mig inte alls. Rekommenderar varmt Gustav till andra.

Tuss A
Visby

Gustav är mycket professionell, kunnig, tillmötesgående och tålmodig. Han är fantastiskt inlyssnande och försöker alltid hitta en väg framåt. Rekommenderar honom varmt.

Maria L
Fole

Gustav är mycket kunnig och känner in istället för att prata på. Snabb återkoppling och klara besked. Man känner förtroende direkt.