Totalrenovering i Nacka

Totalrenovering i Nacka

Ring 073-483 13 99 www.total-renovering.com
4.4

Vi på Totalrenovering i Nacka har många års erfarenhet inom bygg och renovering. Med utgångspunkt i Nacka tar vi uppdrag i hela Storstockholm och vi tar gärna på oss totalentreprenaden för ditt projekt. Vi sköter alltså allt, från planering till färdigt bygge. Vi har all kunskap som behövs samt ett nära samarbete med behöriga...

7 omdömen om Totalrenovering i Nacka

Gudrun K
Skrev om Totalrenovering i Nacka

Jag har en mycket god upplevelse av Totalrenovering i Nacka! Från första kontakten till färdigt arbete. Allt gick snabbt från offert - till inköp av varor - till reparation och bortforslande av gammalt material. Allt över mina förväntningar! Och inte minst ett mycket trevligt bemötande och de höll alla tider som utlovades. Jag rekommenderar varmt detta företag. Och kommer helt säkert att vända mig till dem vid nästa behov av reparation i mitt hus. Gudrun i Upplands Väsby

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Vida B
Skrev om Totalrenovering i Nacka

Renoveringen gick bra men jag fick inte mina kvitton när arbetet var utfört. I 3 år har jag försökt få dessa men fick till slut höra att de helt enkelt inte har kvar de (fast de tidigare hela tiden påstått att de ska skicka de med en gång). Oärligt och dåligt bemötande, såhär ska det inte gå till.

Carl-Henrik Olof B
Skrev om Totalrenovering i Nacka

Enkelt och smidigt från första stund! Bra kontakt, snabbt och effektivt arbete med ett oerhört bra resultat! Vi är supernöjda och kommer varmt rekommendera vidare till vänner.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Nichlas T
Skrev om Totalrenovering i Nacka

Väldigt bra, från början till slut! Snabba, proffsiga, flexibla och enkla att ha att göra med! Fick hjälp att riva en vägg, flytta kyl och frys och bygga en köksö. Fick också hjälp med målning i samtliga rum och omdragning och montering av eluttag, takdosa etc. Man känner liksom att man får lite mer än vad man betalar för!

Amanda P
Skrev om Totalrenovering i Nacka

De har renoverat både vårt kök och vårt sovrum och allt är superbra utfört och dom är väldigt trevliga och måna om att vi skulle bli nöjda!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Kjell G
Skrev om Totalrenovering i Nacka

Vi har anlitat företaget flera ggr. De har hjälpt oss med både stora som små Arbeten. Total ren av badrum tex. Det vi uppskattar är att vi får en Personlig kontakt direkt med företaget, O framför allt att de kan hjälpa oss med I princip alla tjänster. Det gör att vi endast behöver kontakta dem, Så fixar de alla våra behov.

Susanne M
Skrev om Totalrenovering i Nacka

En totalrenovering av undervåning i radhus avseende Helläggning av parkett 50 kvadratmeter samt tillsnyggning av tre portaler. Nytt tak med spotar i vardagsrum Ny lister i undervåningen Ommålning av vardagsrum Pärlspont i hall, trapphus samt öve hall, där också nytt golv läggs in Målning av tak och dörrar i övre hall och nedre hall Målning, slipning och oljning av trappa Min upplevelse är mycket positiv från början till slut Vi första kontakt för planering av offert och tidsåtgång för arbetet fick jag mycket...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen