Jag har aldrig någonsin blivit bemött sämre i kontakten med en leverantör. Syftet med dagens kontakt var att tipsa om ett antal felaktigheter/brister i monteringsanvisningarna. Men i samtalet bemöttes jag med diverse nedlåtande epitet, såsom lilla vännen etc. Anser att vi är tre rätt erfarna amatörbyggare (för man skulle ju inte behöva vara proffs för att sätta ihop stugan eller missförstod jag även det?) som har jobbat med att bygga stugan tillsammans. Förutom att instruktionen saknar kommatecken, punkt och annat som ibland... är avgörande för förståelsen, så finns det felaktiga mått och inkonsekvent användning av begrepp (ibland heter det bräda ibland balk, ibland panel om samma virke), vilket gör anvisningen oanvändbar i vissa delar. Trodde att detta skulle vara av intresse för Trähuset att känna till, men inte då. Ingen annan hade ju ringt...Nej, undrar på det med det bemötandet. Tur att er återförsäljare vet hur man sköter en kundrelation för det är definitivt sista gången jag beställer något från ert sortiment!
Problemen fick vi lösa under byggets gång, eftersom Trähuset inte heller bemödat sig med att svara på telefon/hör av sig trots påringningar.
Nej, tacka vet jag skrivkunniga byggare och duktiga försäljare som vet att uppskatta en kunds synpunkter!