Uppsala ventilation och värmepumpservice

Ring 070-267 60 81 uvov.se

9 omdömen om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Jan-erik G
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Service av värme/kyl-anläggning. Genomfördes enligt förväntningarna utan problem. Trevligt bemötande. Jag bor i Täby och har tidigare försökt anlita mer lokala företag men antingen hade de inte rätt kompetens eller så tappade jag förtroendet för dem. Därför kommer jag använda detta företag från Uppsala från och med nu.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Upplands B
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Hej. Beställde Ventilations arbete av Uppsala Ventilation & värmepumpar. Jimmy hade ett bra bemötande och var lyhörd . Vi diskuterade olika lösningar. slutresultatet vart bra även om vägen dit var lite bökigt med hyresgäster i lokalerna. Jag vart nöjd och hyresgästen vart nöjd. det är resultatet man vill nå. / Håkan

Elisabeth I
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Vi beställde luftvärmepump installation och service på en äldre. Det var smidigt med kontakt och bra arbete de gjorde.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Jan-erik G
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Trevlig person som utförde överenskommen service utan problem och till ett rimligt pris. Vad mer kan man begära?

Johan B
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Jag tog in offert på en luft-luftvärmepump av märket Daikin från 5 olika företag. Uppsala ventilation och Värmepumpsservice var billigast och absolut mest kundvänliga. En bra kommunikation med installatören då min upplevelse av honom kändes väldigt ärlig och kunnig. Kom på hembesök innan och tittade och kom då med sina tankar och idéer för en bra installation. Arbetet gick snabbt och smidigt under dagen. Således mycket nöjd med produkt och installation. Från första kontakt till slutprodukt.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Lars S
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Luftvärmepump installerad av en jättebra och kunnig kille , Snabbt och smidigt arbete , Mycket nöjd

Upplands B
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Bra bemötande och återkoppling.

Energikomfort Sverige AB
4.4/5 i betyg av 327 omdömen 4.4 av 327 omdömen
BadgeTwoYears

Bra kommunikation, snabbt och inget krångel. Korta Ledtider och bra service.

Karl Per-Ola S Karl Per-Ola S
Tony L
Skrev om Uppsala ventilation och värmepumpservice

Från det jag beställde en Toshiba golvmodell och på lovad dag så blev den installerad och det pris som var sagt, och ett bra bemötande av Jimmy, så jag kan varmt rekommmendera Uppsala och värmepumpservice

Uppsala Ventilation Och Värmepumpservice gillar detta
Anders H

Kalasbra! Trevliga, snabba och kompetenta 👍👍

Uppsala Ventilation Och Värmepumpservice gillar detta
Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 110 omdömen 4.4 av 110 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till