Västsvenska Fastighetsbyrån AB

3.9

7 omdömen om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Marie L
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Kan vara den sämsta upplevelsen med en mäklare vi haft som säljare av en bostad. Mäklare Pontus Ponten på Västsvenska fastighetsbyrån ljög, smusslade och gick emot givna instruktioner, allt för att säkra sin egen provision istället för stt tänka på sin klient. Välj vilken annan mäklarfirma som helst utan dessa!

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Linda H
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Kan varmt rekommenderas. Lugna och förtroendeingivande . Efter blivit rekommenderad av tidigare Säljare anlitade vi västsvenska både till min mammas lägenhet och vårt hus! Vi är så nöjda att vi än idag åker förbi deras underbara kontor för fredagsfika! Familjära mäklare känns UNIKT.

Anders G
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Jag vill varmt rekommendera Alexander Vasic på Västsvenska Fastighetsbyrån. Ett engagemang utöver det vanliga. Stort tack Alexander! Mvh Anders Grahn

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 1000 omdömen 4.8 av 1000 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Marjan K
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Jag har använt västsvenska fastighetsbyrån vid flera tillfällen och är extremt nöjd. Proffsiga ut i fingerspetsarna och väldigt noggranna under hela processen. Kommer aldrig mer anlita någon annan förutom västsvenska fastighetsbyrån. Rekommenderas starkt!

Joakim A
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Sålde genom Västsvenska fastighetsbyrån och allt fungerade toppen. Tack för en smidig försäljning.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2216 omdömen 4.7 av 2216 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Malin K
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Vi som säljaren kan ge våra varmaste rekommendationer till detta företag. Mäklaren fick oss att känna oss involverade genom hela försäljningen. Han var till stor hjälp genom prissättning, marknadskännedom och rekommendationer av köpare. Vi var genom hela processen väl uppdaterade om vad som hände, nya bud och om nya intressenter hade hört av sig. Vi kommer definitivt att använda oss av Västsvenska fastighetsbyrån igen och kan med glädje rekommendera dom till våra nära och kära. Extra stort tack till Jesper för all hjälp vi fått. Hälsningar glada säljare i Kärra.

Peter W
Skrev om Västsvenska Fastighetsbyrån AB

Varning!!! En mycket oseriös fastighetsförmedling som mixtrar med siffror för att få bättre statistik och högre arvode. För oss sänkte de acceptanspriset så att de kunde ta ut 10% i arvode på överstigande belopp. Vår förlust. 10 000kr. De skyllde på allt från nytt datorsystem, e-post som kom bort, glömska samt sekreteraren. Som kompensation blev vi till sist erbjudna biobiljetter?! Önskas detaljerad info. Kontakta mig.