Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• BadgeNineYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal! Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål....

997 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Maria W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Är riktigt nöjd med Sofia som mäklare. Hon va alltid tillmötesgående och proffsig med härlig energi. Hon fanns där för alla mina frågor innan, under och efter försäljningen. Kan varmt rekommendera Sofia!

Oliver K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Väldigt bra.

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Är supernöjd med Sofia som mäklare! Allt sköttes proffsigt och informativt, rekommenderar henne starkt ifall ni ska välja mäklare!

Evalena P
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Mycket trevlig och kunnig. Bra bemötande och lättillgänglig när jag sökte henne. Allt är bra och proffsigt skött.

Karvan S
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Tillgänglig, proffsig, trevlig och framför allt härlig!

Rebecca Ö
Kållered

Otroligt professionell och tillmötesgående! Kan varmt rekommendera Sofia!

Tommy J
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Östra Lindome

Heléne var trevlig och mycket engagerad Även om läget på marknaden vid den tiden inte var det bästa så gjorde de ett bra jobb

Svar från Heléne Gometz

Tack Tommy, Ja en tuff tid men ett fint samarbete. Lycka till med allt!

Carina N
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Kyrkängen

Kunnig på sitt arbete. Lugn och sansad. Ger stort förtroende och kan varmt rekommendera henne

Henric W
Kållered

Lätt att få tag på och var väldans kommunikativ 🙏🏻

Ann-Britt S
Lindome

Tillmötesgående, kunnig och informativ.

Svar från Heléne Gometz

Tack Ann-Britt! Ett mycket bra samarbete, fint att jobba med er :)

Nazif S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Pedagogen Park

Trevlig, tydlig och kunnig. Mycket bra information gällande start till slut.

Elin K
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Kikås

Anders var kunnig både om huset och området, och det han inte hade svar på direkt såg han till att hitta svar på och återkoppla med. Rekommenderar verkligen!

Lindha S
Helenevik - Rådasjön

Jag upplever Sofia som en mycket kunnig mäklare,hjälpsam,empatisk och lyhörd. Är mycket nöjd med hennes arbete.

Jonatan M
Centralt

Allt slutade oerhört positivt, med att jag fick lägenheten på storgatan 37. Kunde ha önskat lite bättre tillgänglighet och återkoppling. Annars en jättebra upplevelse!

Christoffer H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Vi är jättenöjda med processen. Helene har alltid lyssnat och varit nära i dialogen. Samtidigt har hon gett oss det andrum som behövs i försäljningsprocessen. En bra känsla och respekfull under hela processen. Väldigt driven och resultatorienterad i slutet när allt var i skarpt läge. Tack Helene för hjälpen vi fått av dig!

Svar från Heléne Gometz

Tack själva, ett fint samarbete och vilket väldigt fint hus jag fick hjälpa er sälja! Lycka till!

Axel A
Pedagogen Park

Trevligt bemött, enkel att prata med, hög tillgänglighet, vänskaplig dialog

Hannes H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Simon hjälpte mig och min sambo med vårt första bostadsköp och gav ett väldigt bra intryck från start till slut. Simon var lugn, trevlig, hjälpsam och alltid lätt att nå vid både stora och små frågor. Vi rekommenderar starkt!

Emma N
Mölndal

Simon har varit väldigt trevlig. Han har varit tillmötesgående och lättillgänglig på telefon. Vi har fått bra information och Simon har svarat väl på de frågor vi har haft.

Christoffer W
Mölndal

Trevlig, professional och engagerad.

Marie-Louise E
Centralt

God och kunnig hantering. Snabb service när det behövdes..

Johannes K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Simon har varit väldigt engagerad under hela säljprocessen. Noggrann, lyhörd och informativ. Säljprocessen har varit otroligt smidig och vi är väldigt nöjda med det arbete som Simon utfört.

Gun A
Centralt

Hej . Jag är väldigt nöjd med Simon Lilja på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal Bra bemötande och kunnig. Med vänlig hälsning Gun

Mattias A
Mölndal

Trevlig och hjälpsam under hela processen vilket gjorde köpet smidigt!

Sandra Therese S
Mölndal

Jag kan inte se att vi hade kunnat hitta en bättre mäklare än Simon. Hans bemötande är professionellt, personligt och har fått oss att känna oss trygga och informerade i hela säljprocessen. Vi är så tacksamma för hans hjälp!

Göran F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Blomgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Jag skulle börja lite lätt sondera lägenhetsmarknaden i Mölndal. Jenny Blomgrens visning av Lövgatan 4D var det första jag gick på. Jag slog till och köpte direkt. Allting har fungerat perfekt så här långt. /Göran Frykberg

Sally B
Centralt

Vi blev väldigt bra bemöta, Simon var väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen.

Oliver S
Mölndal

Trevligt bemötande och snabb respons på frågor och en smidig köpprocess.

Olle H
Mölndal

Tydlig och allt gick väldigt smidigt.

Merita E
Kållered

Mycket trevlig och samtidigt professionellt kunnig. Rekommenderar henne starkt

Anna-Karin E
Lindome

Fantastiskt mäklare som gör det lilla extra! Så förstående i min situation. Inte bara ett hus vilket som helst jag sålde

Hans G
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Han visade respekt för mig som är en lite egen person :)

Robert L
Lindome

Duktig på läst och trevlig Vet vad hon pratar om

Emil S
Centralt

Tycker Simon var väldigt trevlig, hjälpsam och lättillgänglig vid frågor eller liknande.

Daniel T
Jungfruplatsen

Oerhört trevlig, lugn och lyhörd. Kommer sakna kontakten med Simon nu när bostaden är såld. Han sprider en vänskaplig aura likt en riktig vän samtidigt som han behåller professionell standard på sitt jobb. Försäljningen gick betydligt smidigare än förväntat. Tack Simon!

Anders W
Sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Krokslätt

Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt som ingav förtroende. Förväntningarna var höga eftersom jag fått Sarahs namn på rekommendation och Sarah levde verkligen upp till dessa. Sarah var positiv,kunnig,öppen och ärlig samt var duktig på att informera och kommunicera. Lätt att få tag på. TOPPEN

Svar från Sarah Westerlind

Tack Anders. Så glad att fått träffa er och hjälpa er med försäljningen. Njut vidare i Fjällbacka!

Jesper J
Centralt

Köpet gick bra och smidigt, inga konstigheter alls.

Malin Z
Mölndal

Väldigt trevlig och duktig mäklare. Har varit på flera visningar och träffat flera mäklare innan jag träffade Simon. Tycker verkligen att han sticker ut på ett positivt sätt. Han har varit lugn, trevlig och tillmötesgående. Han har verkligen tagit sig tid att visa bostaden och allt som tillhör - innergård, tvättstuga, cykelförråd, övernattningslägenhet och etc. Känns seriöst och tryggt. Även under kontraktskrivningen såg han till att vi hängde med och förtydligade sådant som var oklart. När det blir dags att sälja/köpa nytt längre fram, så kommer jag kontakta Simon.

Emmy V
Centralt

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Magnus S
Kållered

Har fungerat mycket bra på alla sätt.

Tova S
Mölndal

Trevlig och lyhörd som hjälper till i alla steg, rekommenderar

Kaleb R
Kållered

Väldigt professionell, kompetent och vänlig

Ida L
Kållered

Anders är en rutinerad mäklare som ser och hör alla intressenter. Med ett proffesionellt och kunnigt bemötande skapar han förtroende. Processen gick snabbt men tydligt och bra.

Ipi J
Centralt

Jag blev mycket väl bemött av Simon och fick god hjälp längs hela vägen. Mina frågor och funderingar löstes snabbt och professionellt. Rekommenderas starkt!

Valerio A
Mölndal

Our relationship with Simon was great. Simon is thorough, always available and a go-getter. He drove us into the new apartment and explained all its different features. Communication was fast and clear. Really recommended.

Mats G
Mölndal

Proffsigt bemötande och ett kunnigt handhavande gällande fastighetsaffärer.

Rebecca I
Mölndal

Anders är en utomordentligt skicklig mäklare. Vi fick stor hjälp före och under försäljningen av vår villa. Fin planering och alltid lätt att nå och ett gott stöd och bollplank genom hela processen. Vi är så nöjda och kan verkligen rekommendera Anders.

William Z
Mölndal

Snabb återkoppling och kände mig trygg under affären!

Heléne L
Mölndal

Trevlig, lyhörd, tillmötesgående och kunnig. Det kändes tryggt för oss att göra ett sånt viktigt köp av lägenhet med Helene som mäklare.

Alajdin K
Lindome

Anders var väldigt trevlig och uppmärksam på alla frågor vi hade. Hans bemötande var jättebra och han hade svar på alla frågor vi ställde. En väldigt kunnig person som hjälpte oss under budgivningen och såg till att allt flöt pä utan några problem.

Kjell Ove P
Lindome

Positiv och tillmötesgående och Var det tre olika försök innan vi nådde en slutgiltig försening