Heléne Gometz

Heléne Gometz

Heléne Gometz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Heléne Gometz har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Heléne Gometz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.7. Heléne Gometz har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Heléne Gometz

Sedan starten hos Reco 2021
Oliver K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Pedagogen Park

Väldigt bra.

Tommy J
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Östra Lindome

Heléne var trevlig och mycket engagerad Även om läget på marknaden vid den tiden inte var det bästa så gjorde de ett bra jobb

Svar från Heléne Gometz

Tack Tommy, Ja en tuff tid men ett fint samarbete. Lycka till med allt!

Ann-Britt S
Lindome

Tillmötesgående, kunnig och informativ.

Svar från Heléne Gometz

Tack Ann-Britt! Ett mycket bra samarbete, fint att jobba med er :)

Christoffer H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Vi är jättenöjda med processen. Helene har alltid lyssnat och varit nära i dialogen. Samtidigt har hon gett oss det andrum som behövs i försäljningsprocessen. En bra känsla och respekfull under hela processen. Väldigt driven och resultatorienterad i slutet när allt var i skarpt läge. Tack Helene för hjälpen vi fått av dig!

Svar från Heléne Gometz

Tack själva, ett fint samarbete och vilket väldigt fint hus jag fick hjälpa er sälja! Lycka till!

Heléne L
Mölndal

Trevlig, lyhörd, tillmötesgående och kunnig. Det kändes tryggt för oss att göra ett sånt viktigt köp av lägenhet med Helene som mäklare.

Alexander J
Köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Helene är supertrevlig att ha att göra med. Bra och proffsigt bemötande. Har taktkänsla och ligger inte allt för på men tillräckligt. Hon har bra koll på det mesta, det hon inte kan svara på tar hon reda på och återkommer, vilket vi uppskattade.

Anne-Lie L
Lindome

Inger förtroende. Engagerad och driver processen framåt på ett bra sätt.

Pia R
Kållered

Allt fungerade utmärkt och Helen höll oss informerade hela tiden.

Heli S
Mölndal

Hon är en mycket trevlig och duktig mäklare som är lätt att samarbeta med. Hon är drivande och har varit lyhörd för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera henne. Heli och Lennart Forsberg

Karin H
Mölndal

Kunnig, kompetent och lyhörd. Ett mycket tryggt val. Rekommenderas varmt!