Jenny Blomgren

Jenny Blomgren

Jenny Blomgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jenny Blomgren har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Jenny Blomgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Blomgren har haft 2 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

6 omdömen om Jenny Blomgren

Göran F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Blomgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Jag skulle börja lite lätt sondera lägenhetsmarknaden i Mölndal. Jenny Blomgrens visning av Lövgatan 4D var det första jag gick på. Jag slog till och köpte direkt. Allting har fungerat perfekt så här långt. /Göran Frykberg

Johan A
Mölndal

Trevlig. Besvarade våra frågor. Lättillgänglig. Allting gick smidigt och snabbt. Inga problem

Linnea Y
Mölndal

Bra bemötande, enkelt att komma i kontakt med mäklaren. Förväntade oss bra kommunikation och återkoppling, vilket mäklaren levde upp det.

Jonna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Blomgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Jenny är super duktig, trevlig och proffsig. Vi är nöjda med henne!

Niklas B
Mölndal

Jättenöjd med vår Jenny! Mycket lätt att nå vid behov och ett bra stöd genom hela försäljningen. Vi har känt oss trygga och i bra händer! Empatisk och lyhörd. Mvh Niklas och Jonna Bolander

Mattias Jack N

Jenny var väldigt informativ och trevlig, bjöd på ett glatt humör och en go stämning! Hjälpte mig med alla konstiga frågor jag hade samt återkopplade mycket väl.