Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• BadgeEightYears
1 127

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden...

1127 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Karin D
Sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Säve

Therese är förtroendegivande. Trevlig och alltid lätt att nå. Hon gav mig kanske lite väl mycket förhoppningar om vad jag skulle få för huset. Stajlingen för dyr och andra alternativ gavs ej .

Kerstin Elisabet B
Sålde sin stuga med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Rörö

Jag tycker att Liam skött försäljningen av min sommarbostad på Rörö mycket bra. Han har varit engagerad, haft strategier för hur vi ska gå vidare utifrån olika situationer och hela tiden hållit mig uppdaterad. Ställt upp på visningar även på helger när någon spekulant velat komma och titta. Kanske något väl nitisk vad gäller att plocka undan och gömma saker, men jag förstår ju att det är huset som ska synas och inte inventarierna. Så jag är mycket nöjd med hur Liam skött det hela, hur jag blivit bemött och även att han fick upp priset mycket över vad jag förväntat mig. Bra jobbat!

Ebba H
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Torslanda

Bra bemötande av Emelie. Hon svarade på de frågor vi hade. Vi känner oss nöjda med vårt köp.

Karin S
Köpte sin stuga med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Rörö

Liam var väldigt trevlig vid visningen av de hus som vi senare valde att köpa. Han svarade på våra frågor och var snabb med att ta reda på fakta. Liam ledde oss tryggt och smidigt genom alla delar av husaffären.

Elin H
Köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Säve

Superfin service och kunskap av Therese!

Johan Emil A
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Torslanda

Varmt bemötande, mycket inkännande. Mycket kunnig, kändes att hon hade koll på allt. Tillgänglig för frågor. Proffsig hantering av allt från första möte genom hela försäljningen. Kan varmt rekommenderas!

Karin K
Torslanda

Emelie gav direkt ett proffsigt och trevligt bemötande. Hon kan sin sak som mäklare. Vi kände oss enormt trygga med henne vid försäljning av vårt radhus.

Raquel V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Björlanda

Hon är trevlig och hjälpsam, har aldrig varit några problem med kontakten mellan oss. En bra mäklare.

Pierre S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Björlanda

Vi blev bemötta med ett glatt välkomnande! Förväntningarna var höga och den upplevelsen fick vi, då det blev en affär. Skötte sig professionellt och tillmötesgående hela vägen.

Per W
Lilleby

Erfaren med hög professionalism. Snabba och flexibla svarstider, smidig hantering och fint bemötande.

Miao Y
Lilleby

She is very engaged, fast, skilled and passionate about the work. The apartment was sold really quick, and faster than I would expected. Very much recommended! We have very positive outcome for both buyer and seller. /Miao

Maud Å
Lilleby

Kunnig, engagerad och snabb respons i alla lägen. Försäljningen gick snabbt och smidigt utan att blanda in Hemnet. I en stökig tid på marknaden får man ändå vara nöjd med resultatet.

Ulrika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Göteborg

Trevligt bemötande, kunnig och mycket hjälpsam. Levde upp till mina förväntningar.

Hanjun H
Köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Hjuvik

Per was very helpful with information communication with sellers.

Bo Göran N
Centralt

Jag är nöjd med Therese, det blev en snabb och smidig försäljning. Jag kan varmt rekommendera Therese. Bo-Göran Nilsson

Christina S
Centralt

Mycket kunnig, korrekt och alert. Pålitlig och trevlig.

Alexander P
Centralt

Proffsigt och trevligt bemötande. Hjälpsam under hela köp processen Kan varmt rekommendera

Erika J
Köpte sitt hus med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Torslanda

Engagerad mäklare, väldigt tillgänglig och tog sig tid att svara på frågor. Vi är överlag nöjda!

Oscar J
Torslanda

Seriös. Trevlig. Hjälpsam. Tog reda på och svarade på våra frågor ang. Huset.

Nellie A
Centralt

Jag är jätte nöjd med hela processen

Nellie A
Centralt

Lyhörd och hjälpsam, vi är nöjda!

Madeleine M
Hällsvik

Vi blev bra bemöta och hade en god kontakt under hela processen.

Angelica S

Proffsig Kunnig Tillgänglig

Viktor S
Björlanda

Proffsigt bemötande. Snabb återkoppling.

Viktor S

Väldigt proffsig. Snabb återkoppling

Emma A
Sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Hönö

För andra gången anlitade vi Per och blev minst lika nöjda denna gång! Han bemöter oss på ett bra sätt med både humor och allvar. Är ärlig och hjälpsam. Förväntade oss hjälp med en bra försäljning vilket han också levererade. Per får våra varmaste rekommendationer!

Simon B
Amhult

Jag tycker att vi blev väldigt väl bemötta av Per! Han gav oss mycket information via samtal och Mail så vi visste i detalj mer om objektet, det var inga konstigheter helt enkelt! Han löste även så vi kunde komma på en 2:a visning när vi önskade det för att kunna känna av läget en dag med finare väder och så vi kunde måtta mer i detalj. Kortfattat så tycker jag absolut att Per levde upp till förväntningarna, de var inte så speciella eftersom vi var förstagångsköpare så det var lite svårt att veta vad man skulle förvänta...

Maria K
Amhult

Jag blev väl bemött av mäklaren. Vi frågade om en extra visning vilket inte var något problem och det är vi tacksamma för som förstagångsköpare. Vi kan varmt rekommendera att anlita Per som mäklare! Jag hade uppskattat om mäklaren informerade mer om att det är vi som köpare som ska kontrollera ”allt” i bostaden innan avtal skrivs på.

Mats P
Hönö

Väldigt kunnig bra svar när man undrade något

Anne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Hönö

Professionell och kunnig mäklare som levde upp till alla förväntningar. Blev en snabb och god affär.

Mathias M
Hönö

Kanon! Snabba svar och proffesionellt hanterat.

Anna B
Hönö

Per är mycket professionell, noga, trevlig och tillmötesgående. Jag kommer absolut att rekommendera Per om tillfälle ges. Mvh Anna Brewer

Hans Ole H
Hönö

Så snabb . Enkel.och effektiv försäljning av lägenheten. Professionellt jobbat och god feedback.

Rita Astrea Birgitta F
Hällsvik

Ett stort tack Therese för ett utmärkt genomfört arbete på ett professionellt sätt. Den trygghet jag kände betydde mycket för mig Vänliga hälsningar R.

Petter R
Hällsvik

Kunnig, lugn, lyssnande vilket gjorde köpet smidigare

Simon D
Torslanda

Super trevlig! Bra kommunikation och flexibel genom hela processen.

Jessika K
Centralt

Therese har ett rakt, tydligt och förtroendeingivande sätt mot sina kunder. Jag blev väl emottagen som köpare och affären gick smidigt. Jag skulle gärna anlita Therese vid ev försäljning av min bostad.

Martin R
Andalen

Mycket bra. Fullföljer och hon har koll.

Tusen tack Martin och välkommen till Torslanda! Med vänlig hälsning, Therese

Karl Arne Ola F
Hällsvik

Väntar bara på den sista procenten till dess affären är i hamn.

Svar från Therese Krafft

Den sista procenten är klar! STORT GRATTIS till er försäljning Ola och Rita. Det är en ära att få följa med på er bostadsresa. Vi hörs snart! Med vänlig hälsning, Therese

Daniel A
Hönö

En professionell mäklare, med bra känsla för försäljning och kundbemötande. Hjälpsam och tydlig!

Marcus R
Centralt

Ett väldigt proffsigt bemötande från första mötet till avslutet på min bostadsaffär. Påläst och erfaren mäklare med bra energi från början till slut i affären.

Pernilla L
Centralt

Driven och trevlig mäklare. Lätt att få tag på och svarade alltid vid frågor. Kan varmt rekomendera henne.

Svar från Therese Krafft

Vilket samarbete vi hade dessutom! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt utförda arbete. Hälsningar Therese

Yu W
Hällsvik

Hon gjorde ett fantastiskt jobb, vi trodde att vara, omöjligt, och hon gjorde det att vara möjligt! Bra jobbat!

Svar från Therese Krafft

Tack för ert förtroende och för att ni är nöjda! Det betyder mycket för mig. Vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Therese Krafft

Jörgen W
Centralt

Vi är väldigt nöjda med Therese från start till mål med en smidig, snabb och effektiv försäljning, hon är påläst och kunnig, en mäklare man kan lita på för en trygg bostadsaffär, Jag kan varmt rekommendera Therese.

Vilket fint omdöme Jörgen, TACK! Med vänlig hälsning, Therese

Emil S
Skutehagen

Bra och tydlig i processen tillsammans med oss. Också duktig på att vara snabb i dialogen med säljaren för att tillgodose våra behov. Tusen tack!

Jimmy K
Öckerö

Grymt jobbat super nöjda med husköpet kunde inte blivit bättre

Jessica F
Centralt

Som köpare i affären med Therese så levde hon upp till alla förväntningar med uppföljning, information, kunskap och tillgänglighet.

Therese M
Öckerö

Vi tycker att Emelie var både vänlig och proffsig i sitt bemötande. Våra förväntningar på mäklaren uppfylldes verkligen. Emelie kändes tillgänglig och mycket kunnig vilket skapade stor trygghet genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera henne.

Svar från Emelie Karlsson

Tack Therese! Känns jätteroligt att det blev bra och att fått samarbeta mer er genom försäljningen. Nu är det bara det roliga med flytt till nya huset kvar!

Harriet M
Centralt

Påläst, öppen & tar ett proffessionellt hellhetsgrepp från dag ett ni skakar hand och genom din försäljning. Lätt att få tag på och rak men lyhörd. Kände fullt förtroende för Therese genom hela affären & rekommenderar henne därför varmt!

Denise L
Öckerö

Väldigt trevligt bemötande! Emelie levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med hela processen!

Svar från Emelie Karlsson

Tack Denise för fint omdöme! Riktigt kul att ni hittar det perfekta huset för er och barnen. Ni kommer stormtrivas tror jag!