Cb Technology AB

3.6

16 omdömen om Cb Technology AB

Elenne L
Skrev om Cb Technology AB

OSERIÖST!! Beställde en vara och valde betalning med Klarna. Fick efter nån vecka veta att produkten inte kunde levereras, men de meddelade inte Klarna att ta bort fakturan. Har nu haft ett h-e i snart två månader att få bort fakturan hos Klarna....

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Sanna
Skrev om Cb Technology AB

Jag köpte en parfym den 11 februari, tyvärr var det fel på pumpen så jag behövde reklamera den. Jag fick kontakt med en svensk kundtjänst efter många om och men, via hemsidan hänvisades man till en annan engelsk mejladress - därifrån var det ingen som svarade. Dock, jag returnerade varan enligt de instruktioner jag fick via mejl. Men jag fick aldrig svar på mina frågor som jag mejlade ang returportot. I förra veckan fick jag då ett paket från Vivamondo - men det visade sig vara samma paket jag skickat till dem med den...

Grete A
Skrev om Cb Technology AB

Har handlat mina julklappar hos Vivamondo för 2:a året i rad och är lika nöjd i år som förra året. De har bra priser och ett sortiment som är sanslöst stort. Rekommenderas!

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1503 omdömen 4.7 av 1503 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

malin h
Skrev om Cb Technology AB

Har handlat på Vivamondo i typ ett år och alltid varit hur nöjd som helst. Om man har lite koll så hittar man verkligen både riktigt bra priser. Brukar använda Pricerunner för att jämföra så jag är säker på att få bästa pris. Ett tips är att om man hittar någonannanstans som är billigare så mejla deras kundtjänst och pruta!

jenny n
Skrev om Cb Technology AB

Jag har handlat på Vivamondo massor av gånger och aldrig blivit missnöjd. Är det så att ni kanske är rädda för konkurrens? Om ni sänker priserna så kommer jag gärna att testa att handla hos er på Cow. Men under tiden är Vivamondo mitt val!

Christian H
Skrev om Cb Technology AB

Jag vill bara meddela att Vivamodo sysslar med parallell import och Laura Mercier har inte godkänt dem som återförsäljare. Mycket av det de säljer har inte funnits i Laura Merciers sortiment på flera år. Detta gäller även Vincent Longo. Så, om man väljer att handa på denna sida finns det en stor risk att det man köper är gammalt/www.cowparfymeri.se

Kristina L
Skrev om Cb Technology AB

De har verkligen allt. Superskönt att inte heller behöva springa i vanliga butiker, klarade mig från julstressen genom att handla hos Vivamondo.

Sofia A
Skrev om Cb Technology AB

Har beställt både till mig själv samt rekommenderat till väninnor, har alltid funkat perfekt!

Maria N
Skrev om Cb Technology AB

Har handlat på Vivamondo och är verkligen nöjd. Hade även kontakt med kundtjänst och fick finfina svar på mina frågor och dessutom snabbt. kan verkligen rekommenderas!

sarah h
Skrev om Cb Technology AB

Jag har handlat julklappar på Vivamondo, kom i tid och fint inslagna, helt klart över förväntan och kan verkligen rekommendera butiken!!!

Maria N gillar detta
Jonas L
Skrev om Cb Technology AB

Har beställt varor och blivit fakturerad och betalt men några av varorna har inte dykt upp efter 3 månader. Kommer aldrig rekomendera Vivamondo till någon förutom till Allmänna reklamationsnämnden.

Malin S
Skrev om Cb Technology AB

Fick en oförseglad vara. Skickade tillbaka som reklamation efter överenskommelse. Skulle ta några dagar men fick vänta drygt en månad på svar trots att jag mailade dem 5 gånger. Efter lång väntan fick jag varan krediterad. Har också blivit erbjuden rabatt på framtida köp.

Christian Z
Skrev om Cb Technology AB

Vivamondo kan rekommenderas varmt. Bra priser och enormt utbud. Leveransen kom enligt förväntat, dessutom prydligt paketerad med rosett;-) Vivamondo är nog en mardröm för traditionella skönhetsbutiker.

Linda S
Skrev om Cb Technology AB

Grymt bra svensk sajt inom skönhet!!! Hittar mer produkter än jag trodde fanns och priserna är bra mycket billigare än i butik. Rekommenderas varmt!!!

Conny J
Skrev om Cb Technology AB

priserna har jag ingen uppfattning om, men utbudet var inte mycket att hurra över. Nej, du behöver inte leta länge för att hitta bättre butiker.

Johan
Skrev om Cb Technology AB

Rekommenderar Vivamondo.se för hudvårdsprodukter för män, bra priser och okej sortiment (skulle kunna varit lite bredare).