WAU Avesta

WAU Avesta

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till WAU Avesta! På Kungsgatan 17 i Avesta hittar du WAU Avesta som är den 7:e i ordningen av våra salonger som finns runt om i Sverige. Vi har professionella frisörer på plats som tar hand om ditt hår och vi använder oss endast av produkter av hög kvalitet, för att ditt hår ska må bra och hålla i längden. Våra...

535 omdömen om WAU Avesta

Catharina K
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Kunnig och duktig. Beskriver vad hon tänker göra och varför. Glad och lätt att prata med, Har ett fint bemötande och är alltid positiv och trevlig.

Ingela Margaretha A
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättetrevlig och duktig på klippning 😊

Mikael H
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Lovisa är världens bästa frisör. Trevlig och otroligt duktig, man blir alltid nöjd efter ett besök hos henne 🙂

Svar från Lovisa

Tusen tack Mikael. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Hans J
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Mycket trevlig och kompetent kvinna. Blev jättefin på skallen (4mm).

Svar från Angelica

Stort tack Hans, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Lisa K
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Proffsigt bemötande, lyhörd vad man ville ha. Perfekt resultat efter klippning och färgning, nöjd kund.

Svar från Lovisa

Tack för din feedback Lisa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Melda D

Så professionell, jätte trevligt!👍🏽

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Melda, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Ulrika Å
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Jätteduktig,kunnig frisör och väldigt trevlig! Bra bemötande och kände att hon lyssnade på mina önskemål. Jättenöjd!

Svar från Linda B

Tack för din feedback Ulrika, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Erik E
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Angelica är trevlig och duktig på det hon gör. Är alltid nöjd efter klippning.

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Erik, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Victoria V
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Otroligt duktig, inkännande och kreativ.

Svar från Angelica

Stort tack Victoria! Din feedback betyder massor. Du är varmt välkommen tillbaka.

Malin L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Linda B är lyhörd och minns sina kunders önskemål

Svar från Linda B

Din feedback betyder mycket för oss Malin, stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Siv L
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Toppen, jättenöjd och kommer tillbaka när det är dags för klippning nästa gång.

Svar från Lovisa

Tack för din feedback Siv. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & återkommer. Du är varmt välkommen tillbaka.

Anna S
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättebra, klippte mina barn som blev supernöjda båda två.

Svar från Julia Elonen

Stort tack för din feedback Anna. Vad roligt att du & dina barn är nöjda med besöket. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Jeanette R
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

En fantastisk fin människa.jag vet aldrig hur jag vill bli klippt.så fria händer.är väldigt nöjd.betyg.10 av 10

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din 10:a Jeanette & för din feedback. Vi uppskattar den massor! Varmt välkommen tillbaka.

Karin F
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Fantastisk. Duktig, trevlig och den bästa frisören vi har varit hos.

Svar från Lovisa

Stort stort tack för dina värmande ord Karin. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Sofie L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Trevligt bemötande. Kunnig och professionell. Alltid nöjd efter en behandling hos Linda

Svar från Linda B

Tack för din feedback Sofie. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Niklas L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Väldigt duktig och trevlig, blev väldigt nöjd med mitt hår efter att jag va där och klippte mig.

Svar från Julia Elonen

Stort tack Niklas, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback & det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Benny L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Julia är verkligen trevlig och tillmötesgående

Svar från Julia Elonen

Tack Benny för din feedback, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge den. Det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka igen.

Kerstin B
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Trevlig och duktig på sitt arbete

Svar från Linda B

Stort tack Kerstin! Din feedback betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Thomas J
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättebra och trevlig personal och noga. De blir fler besök.

Svar från Julia Elonen

Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Thomas, det betyder massor för oss! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jenny L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Väldigt trevlig och gav mig bra råd när jag ställde frågor både kring produkter och färgning.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din feedback Jenny, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Stina A
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Hade inte kunnat föreställa mig ett bättre bemötande av min dotter på nästan 3 år. Linda var snäll och pratsam med min dotter på ett sätt som gjorde att hon kände sig trygg och kunde bli klippt utan problem (vilket inte gått på andra ställen). Nu kommer dottern aldrig vilja gå till någon annan frisör!

Svar från Linda B

Tusen tack för din fina feedback Stina. Vi blir så glada över att ni är nöjda med er upplevelse hos oss. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Emma Y
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Linda är alltid glad och trevlig. Lätt att prata med och förstår alltid hur jag vill ha det. Är alltid nöjd när jag klippt mig hos henne!

Svar från Linda B

Stort tack för dina värmande ord Emma. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Elin B
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Känner mig alltid lika välkomnad och trygg. Linda är noggrann, trevlig och en väldigt lättsam person. Mycket nöjd med resultatet❤️

Svar från Linda B

Din feedback värmer 🫶🏼 stort tack Elin! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Theresia C
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Fick mycket bra rådgivning kring mitt hår, en skön dusch och blev jättenöjd med klippningen! Mycket bra bemötande!

Svar från Linda B

Tack för din feedback Theresia. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Lina M
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Lovisa är bästa frisören i stan!

Stort stort tack Lina! Din feedback värmer 🫶🏼

Vera L
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

A överträffar oftast mina förväntningar. Hon är inkännande och säger vad hon tycker på ett bra sätt. Oavsett vad så känner jag mig väldigt omhändertagen.

Svar från Angelica

Tack för din fina feedback Vera. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Nicki F
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättebra bemötande och skicklig! Jag är nöjd.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din fina feedback Nicki. Varmt välkommen tillbaka igen.

Berit E
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Bra bemötande, frisyren blev precis som jag tänkt mig.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din feedback Berit, vi uppskattar det mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Eva L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Proffsigt och vänligt bemötande. Mina förväntningar var att få en snygg frisyr och råd om hur att sköta mitt slitna hår. Julia levde upp till dessa förväntningar till 100% Bara positiv upplevelse. Jag köpte klippning-ny frisyr.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din feedback Eva! Vad fint att vi kunde möta upp dina förväntningar, det glädjer oss. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Siv A
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Fantastiskt fint bemötande, långt över förväntningarna. Jag ledsagade min mor som närmar sig 90 år och behövde få håret klippt, hon fick inte bara en fin frisyr utan också kaffe, kaka och en chokladbit.

Svar från Linda B

Tusen tusen tack Siv. Din feedback betyder mycket! Vad fint att du blev nöjd med ditt och din mors besök hos oss. Det glädjer oss och ni är varmt välkomna åter!

Åsa B
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Trevlig, duktig frisör, lyhörd för önskemål Jag är en mycket nöjd kund

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Åsa. Det betyder massor för oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka!

Andreas N
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Bästa Linda, man går alltid därifrån med en fin frissa och ett glatt humör.

Svar från Linda B

Tusen tack för din fina feedback Andreas! Underbart att höra. Varmt välkommen tillbaka!

Cecilia L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Trevligt bemötande. Super nöjd med resultatet.

Svar från Linda B

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Cecilia, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Kirsi W
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jag blev bemött av en trevlig person med ett leende på läpparna, hon var lätt att prata med och klippte en frisyr jag önskat att få, hon klippte lite i taget och såg till att jag blev nöjd med längden på håret men utöver klippningen fick man en skön tvätt av håret innan klippning och vacker styling efter klippning. Jag upplevde att besöket var upp till förväntan då jag kunde få frisyren jag önskat och befann mig i en trevlig lokal! Sammanfattningsvis upplevde jag klippningen som lugn och harmonisk, min önskan blev uppfylld och jag gick därifrån nöjd och glad!

Svar från Julia Elonen

Varma tack för denna feedback Kirsi! Vi uppskattar så att du tog dig tiden att skriva. Det betyder massor & vi blir så tacksamma. Varmt välkommen tillbaka.

Petra L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Glatt och positivt bemötande! Linda lyssnade på mina önskemål och resultatet av balayagen blev 👌🏻

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Petra 🫶🏼 Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Barbro L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Trevlig, frågar alltid hur jag vill ha håret klippt. Ger. bra råd Alltid nöjd med klippningen / Barbro

Svar från Julia Elonen

Tack för din feedback Barbro. Det glädjer oss att att du blev nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Magne M
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Mycket vänligt bemött och blev serverad kaffe.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din feedback Magne, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Anna L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Mycket trevlig och lättsam! De 3,5 timmarna kändes som en timme. Berättade allt hon gjorde , förklarade hur, visade förväntat resultat och levererade! Hon gjorde slingor, färgade och klippte mitt slitna hår som känns mycket tjockare och fräschare efteråt. Köpte även schampo och balsam som skulle stärka mitt hår. Nöjd och kommer tillbaka nästa gång det är dags.

Svar från Linda B

Stort stort tack för denna feedback Anna. Den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Alma O
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jag blev bra bemött, fick en bra känsla. Jag hade inga speciella förväntningar eftersom jag inte bad om någon stor förväntning men jag gick ut från salongen väldigt nöjd om mitt hår. Jag hade det trevlig, innan vi började konsulterade vi om håret och jag tycker resultatet blev så som bestämt. Jag köpte en vanlig klippning för 620 kr.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din feedback Alma! Det glädjer oss att att du blev nöjd med din besök. Varmt välkommen tillbaka.

Laila A
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Fint bemötande, lyssnar på kunden samt ger förslag så jag är nöjd!

Svar från Angelica

Vad roligt att höra att du är nöjd Laila. Varmt välkommen tillbaka och då går vi in för 5 av 5 :)

Jessica L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Min pojk är väldigt blyg och försynt. Han var dessutom väldigt nervös inför besöket hos frisören. Utöver lite beslutsångest över vissa val så vågade han trots allt båda svara Julia och komma med egna önskemål angående den önskade frisyren. Det är något som i princip aldrig skett, så han måste ha känt sig trygg och lugn hos er. Plus att han själv uttryckte att han kände sig så snygg i sin nya frisyr efteråt. Så alla tummar upp och lite till!

Svar från Julia Elonen

Tusen tusen tack för att du tog dig tiden att ge denna fina feedback Jessica, det glädjer enormt att höra och betyder mycket för oss! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Eva T
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Mycket proffsig behandling och trevligt bemötande! Ewa

Svar från Linda B

Stort tack för din feedback Ewa, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Nickodemus W
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Hon var den mest exemplariska och pedagogiska personen jag träffat. Då är jag ändock utbildad pedagog och agil ledare. Jag hade ganska långt hår när jag gick dit, men hon fick mig att känna mig trygg genom hela klippningen, samt en riktigt trevlig jävel den där.

Svar från Linda B

Stort stort tack för dina värmande ord Nickodemus. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Åsa-Lena V
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Var otroligt kunnig och trevlig

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Åsa-Lena! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Berit N
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Julia var en lyssnande frisör och tillgodosåg mina önskningar angående hur jag ville bli klippt. Var mycket nöjd med resultatet.

Svar från Julia Elonen

Det glädjer oss att höra att du är nöjd med ditt besök Berit. Tusen tack för din fina feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Bell K
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Det var bara en nackfixning på en kvart men jag blev väldigt nöjd och har bokat klippning hos henne också :)

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Bell. Vad roligt att du är nöjd med din nackfix :) Varmt välkommen tillbaka för din klippning när det är dags.

Tommy A
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

En mycket duktig tjej som utför sitt arbete på bästa vis

Svar från Julia Elonen

Tusen tack Tommy! Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att ge din feedback. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Therese G
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid glatt och trevligt bemötande. Färgning, slingor och klippning väldigt nöjd med färgerna och frisyren. Känner mig alltid som en ny människa när jag går därifrån.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Therese och vad roligt att du är nöjd med ditt besök! Det betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Josefine E
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Julia är otrolig kunnig med många bra idéer. Behöver aldrig fundera ut vad jag vill göra själv, utan litar fullständigt på hennes idéer. Resultatet blir alltid över förväntan. Trevlig, noggrann och har ett otroligt öga för färg. Kommer aldrig byta frisör.

Svar från Julia Elonen

Stort stort tack för dina värmande ord Josefine! Din feedback betyder massor! Du är varmt välkommen tillbaka!

Emma J
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Den enda frisören som jag har varit en återkommande kund hos! Hon är fantastisk!

Svar från Linda B

Stort stort tack Emma för din fina feedback och för att du väljer att återkomma till oss! Det betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.